Reise i permisjonen

Martyjens

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som skal bruke permisjonstiden til en reise? Vi vurderer en tur til syden helt i slutten av permisjonen :-)

Ja, vi planlegger 2 måneder ferie sammen i overlapp mamma/pappaperm. 1 måned i utlandet og 1 måned i norge :)

Elsker å reise, har sykt lyst til å reise et sted i permisjonen, helst til Asia, men ser det kan bli litt utfordrende vaksinemessig selv om jeg leser at mange andre har gjort det. Så da blir det vel bare å prøve å komme seg til et nytt land i Europa istedenfor. :) Sambo er litt mer skeptisk, siden han hater småbarn på fly, men jeg skal nok først fly en liten tur innenlands for å teste forholdene.

Vi reiser til Hellas med svigers når pappan har perm. Jeg er heltidsstudent så jeg tilfredsstiller krav om aktivitet så da benytter vi muligheten til å evakuere landet når storebror er ferdig på skolen.

Nei. Hadde nok ikkje reist med baby under ett år pga meslinger og fare for smitte... og at det er styrete med baby på tur i utlandet. Så har eg heller ikkje et veldig stort behov for å drasse med meg baby til utlandet. men så er det litt annerledes med to barn ift et og, me var på ferie i både USA og Spania når førstemann var rett over året(på ferie vel og merke, etter permisjonen).

Blir nok noen turer til eksotiske Bergen og Trondheim! Tror ikke jeg gidder å reise til utlandet med baby, virker stress.

Elsker å reise, har sykt lyst til å reise et sted i permisjonen, helst til Asia, men ser det kan bli litt utfordrende vaksinemessig selv om jeg leser at mange andre har gjort det. Så da blir det vel bare å prøve å komme seg til et nytt land i Europa istedenfor. :) Sambo er litt mer skeptisk, siden han hater småbarn på fly, men jeg skal nok først fly en liten tur innenlands for å teste forholdene.