Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres herlig utJa, vi planlegger 2 måneder ferie sammen i overlapp mamma/pappaperm. 1 måned i utlandet og 1 måned i norge![]()
Herlig med litt varmeVi vurderer en sydentur i starten av mai![]()
Ja og spesielt siden det ikke blir noe ferie i årHerlig med litt varme![]()
Ja, reising og fantastisk og herlig å bruke permisjonsperioden på det. Har en venninne som var i Thailand i 4 uker med en 9 måneder og det gikk fint. Men er jo trygt å godt å reise til Europa. Vi holder oss selv innenfor Europa med den lille. Ser den, fly med baby kan nok være utfordrende. Men når de er så små, sover de vel mye ogsåElsker å reise, har sykt lyst til å reise et sted i permisjonen, helst til Asia, men ser det kan bli litt utfordrende vaksinemessig selv om jeg leser at mange andre har gjort det. Så da blir det vel bare å prøve å komme seg til et nytt land i Europa istedenfor.Sambo er litt mer skeptisk, siden han hater småbarn på fly, men jeg skal nok først fly en liten tur innenlands for å teste forholdene.
Kjekt så lenge en får seg en turBlir nok noen turer til eksotiske Bergen og Trondheim! Tror ikke jeg gidder å reise til utlandet med baby, virker stress.
Høres herlig ut med Hellas-turVi reiser til Hellas med svigers når pappan har perm. Jeg er heltidsstudent så jeg tilfredsstiller krav om aktivitet så da benytter vi muligheten til å evakuere landet når storebror er ferdig på skolen.
Spania er fint! Vi tenker også å reise derVi drar nok til Spania i juni. Blir første reisen utenlands for samboer med baby og 2 store barn, hehe!
Han gruer seg, mens jeg prøver å fortelle at det kan ikke bli verre enn når jeg alene hadde med meg 2 stk på under 3 år, og eldste rømte på Gardermoen![]()
Ja, vi planlegger 2 måneder ferie sammen i overlapp mamma/pappaperm. 1 måned i utlandet og 1 måned i norge![]()
Så spennende!
Vi har også lyst til å ta deler av permisjonen sammen og reise, men ikke bestemt oss for noe enda..
Hva er deres planer?
1 måned i sør europa. Tenker mest på portugal, men både itallia, korsika og malta (og flere) er aktuelle. Skal bo i leilighet eller hus slik at vi kan lage egen mat. Så skal vi være 1-2 uker i lofoten og resten av sommeren på familiehytta ved sjøen.
Dette er drømmen da, men vi må virkelig se an hvordan denne ungen blir. Skal uansett ha 2 måneder fri sammen alle tre før pappaen begynner på perm og jeg er tilbake i jobb![]()
Så får vi se hvordan det blir å ta samme tur med en baby OG en gutt på nesten tre Spania er fint! Vi tenker også å reise derHehe, går nok så fint atte. Sikkert litt styr å reise med mange barn, men når en har komt på plass og er ferdig med fly og reise blir det nok bra ;-)