Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min bestermor (farmor sin søster, oldermor), strikket et nydelig grønt sett med en gang vi delte nyhetene, hehe. Mens min partners bonus-bestemor (oldemor) har strikket et nydelig hvitt sett med rosa sløyfer. Jeg står så mellom hvilket vi skal ta med oss fordi de begge er så utrolig fine! Men, partner sa "Kan vi ikke ta det som matcher vogna da?" - som da er det grønne. Så foreløpig er det det som ligger an til å bli med oss til sykehuset! Jeg kan legge ved bilde av dem 
Åh gud bedre!! Så heldig!!Åh, vi har fått to nydelige hjemmestrikkede hentesett/reise-hjem-sett fra oldeforeldre på begge sider!Min bestermor (farmor sin søster, oldermor), strikket et nydelig grønt sett med en gang vi delte nyhetene, hehe. Mens min partners bonus-bestemor (oldemor) har strikket et nydelig hvitt sett med rosa sløyfer. Jeg står så mellom hvilket vi skal ta med oss fordi de begge er så utrolig fine! Men, partner sa "Kan vi ikke ta det som matcher vogna da?" - som da er det grønne. Så foreløpig er det det som ligger an til å bli med oss til sykehuset! Jeg kan legge ved bilde av dem
De er så utrolig fine, og jeg vil si jeg er ganske så heldig som har en strikkeglad familie. Kanskje jeg pakker ned begge to bare fordi de begge fortjener å bli med til sykehuset, hehe!
Vis vedlegget 481858