Reise fra et barn hjemme og ta med det andre . . sydentur . .

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Malenemamma

Jeg hadde tatt med begge eller ingen barn! Men det er meg.
Ikke at det er slemt å reise uten minstemann, som sikkert har det supert med bestemoren sin, men jeg hadde ikke klart å ha det på min samvittighet senere[8D]

Enig!

Ok, skjønner.
Men kanskje det kunne være en ide å ha mamma og pappa-tid? Romantisk reise dere to alene?

det hadde jo vært helt topp, men spørs om vi får noen til å ta begge[8D]

Jeg synes fint du bare kan ta med deg det eldste barnet. Har bare et barn jeg, så kan ikke helt sette meg inn i problemstillingen) Men vet mine foreldre gjorde det samme. Tok med det eldste barnet til syden. Og det har aldri vært noen greie i ettertid. Og heldige barnet også som får en uke sammen med besteforeldre. Tenker at det er hetl supert også jeg da [:D]

Uansett ha en super tur [:D]

Hadde glatt reist med eldstemann [:)]
Lillegutt kommer til å få det kjempe fint med bestemor .
Eldstemann kommer til å nyte tiden med mamma og pappa aleine.
Reis med god samvittighet.
PS var i syden da mellomste var 2,5 år og han gråt i 14 dager.. nektet å sove der og trivdes ikke i varmen, ferie fra Hel.. Vi har ikke orket å reise til syden siden.

Nei, det hadde nok ikke jeg klart å gjøre!!
Ville hatt de med begge to! [;)]

Tror jeg ville bytta om jeg-tatt med begge til syden og latt minsten bli hjemme når dere skal til Paris. Vil tro at han har mindre glede av å gå og tråkke i en park enn å kose seg på stranda osv i syden.

Vi var ei uke i Tyrkia da Erik var 2 år og 3 mnd- han storkoste seg [:)]

Jeg ser egentlig ikke noe problem i å gjøre det.

ORIGINAL: StinkiStini

Begge eller ingen.

Han er 2år, og har stor glede av både strand, is og bading.
Hadde aldri reist fra han.

Hadde gutten vår hatt et eldre søsken og noen til å passe seg mens vi reiste til syden hadde jeg glatt latt han være igjen hjemme. Er jo et helvete bare å gå i butikken med det trassetrollet så hadde ikke gidda å reise til syden med han. Hadde ikke blitt mye til kvalitetstid, hadde bare blitt slitsomt, surskap og kjipe greier. Men nå har han verken eldre søsken eller noen til å passe seg om vi skulle reise til syden uten han så da slipper vi nå det problemet. [8D]

ORIGINAL: Malenemamma

Jeg hadde tatt med begge eller ingen barn! Men det er meg.
Ikke at det er slemt å reise uten minstemann, som sikkert har det supert med bestemoren sin, men jeg hadde ikke klart å ha det på min samvittighet senere[8D]

hadde aldri reist på med bare en..

spørs jo selvsagt på aldersforsekjll på barna og hva ferien skal inneholde... men syden? hvilke barn liker ikke å bade, ha på lite klær og få spise masse is?

jeg hadde latt minstemann vært igjen hjemme og så når han ble større hadde jeg tatt kun han med på en tur til syden...mine besteforeldre gjorde det, de tok oss unger på hver sin tur, ikke samme år men med et års mellom...min storesøster fikk en tur til Hellas, tvillingen min var i Roma og jeg fikk dra til Madeira...det ble noe helt spesielt for turen ble liksom min...det var noe eget...og jeg fikk all oppmerksomhet...

jeg viste at jeg ville få en tur senere, så jeg var ikke sjalu eller noe. vi tre søsken snakker enda om disse turene og hver av oss sitter igjen med noe helt spesielt...kan anbefale dette...

Nei, jeg hadde tatt med begge jeg ja. Hadde aldri i verden klart å reise fra ett og bare tatt med den andre[X(] Men det er MEG, og jeg skal jo ha med jenta mi på bryllupsreise også. Såeh....

Jeg hadde forøvrig med meg jenta mi til syden i fjor da hun var 1 år og 8 mnd, og hun storkosa seg. Nå har jeg begynt å forberede henne på neste tur som er om en mnd og hun gleder seg masse. Hun er da 2 år og 8 mnd

Hadde tatt med begge 2. Har ikke samvittighet til sånne ting...

Jeg hadde ikke reist uten han, men så hadde jeg ikke dratt til syden uten barnet mitt, ferien skal tilbringes sammen[:D]

Noen annet er en kjærestehelg til London eller noe!

ORIGINAL: Bababeibi

Hadde tatt med begge 2. Har ikke samvittighet til sånne ting...

minstemann er to år og vet ikke hva syden er, dermed vet han ikke hva han går glipp av heller[:)]
han kommer til å storkose seg med besteforeldrene og bli skjemt bort av dem i ei hel uke!
Jeg hadde vurdert å reise uten minsten ja[:)]
er godt for storebror å slippe å ta hensyn til minsten hele tiden.

ORIGINAL: Miss_Mamma21

Jeg hadde tatt med begge to.. Jeg tenker veldig sånn "begge eller ingen" jeg da..

Sign!

ORIGINAL: StinkiStini

Begge eller ingen.

Han er 2år, og har stor glede av både strand, is og bading.
Hadde aldri reist fra han.

Back
Topp