Reise fra barn..

OdaM

Elsker forumet
Er det slemt av meg å dra på venninnetur til syden til sommeren.. En uke.. Har en sønn på 14 mnd..
Noen som har gjort det?

Jeg får dårlig samvittighet, føler akutt savn og føler meg egoistisk.. ikke moro[&o]

Jeg hadde nok ikke klart det. Har reist vekk en langhelg på det lengste og da er det godt å komme hjem igjen.

Nope! Kom deg avgårde og KOS deg! De ha godt av da begge to[:D]
Ha vore på tura sjølv ja, men berre helgetura.. Men, hadde teke meg ei veka me venninde ja![:)]

Hadde reist IGÅR! [:D]

jeg var faktisk på sydentur med sønnen og mannen hjemme, han var da 11 mnd, gikk så bra så, savna han jo seff innimellom, men det er utrolig godt å komme seg unna litt også, bare tenke på seg selv! [:)]

Jeg dro til syden med min venninne 1 uke i fjor sommer.

DRIIIIT DEILIG!!!![:D]

Mannen dro til syden med sine 3 andre barn uten oss.

Dra og kos deg glugg i hjel[:)][:)]

Jeg hadde ALDRI gjort det, men det kommer sikkert av at jeg har hatt psykologi på skolen og virkelig fått prentet inn hvor store skader barnet får om en reiser fra de så lenge..
En skal ikke reise fra de før de er ca 3 år.

Lytt til ditt indre og gjør det som føles riktig for deg[:)]

Jeg hadde nok aldri klart det. Har ikke vært borte fra 3åringen mer enn ei natt enda heller.

Men det kommer såklart ann på hvem ungen skal være med...

Syns du skal dra jeg :) Jeg hadde aldri greid det, men siden du vurderer det så tyder jo det på at du er klar[;)]

syns du skal dra hvis du føler for det!

ORIGINAL: leonorasmamma

Jeg hadde ALDRI gjort det, men det kommer sikkert av at jeg har hatt psykologi på skolen og virkelig fått prentet inn hvor store skader barnet får om en reiser fra de så lenge..
En skal ikke reise fra de før de er ca 3 år.

Vil du utdype litt?[:)]
Tviler ikke altså, er bare nyskjerrig[:D]

KOS DEG!!!

Det syns jeg ikke.
Var på tur i sommer og gruet meg veldig til å reise, være vekke fra snuppa fra onsdag natt til søndag virket lenge.
Når vi skulle hjem ønsket jeg virkelig at vi hadde noen ekstra dager, savnet ho veldig men pratet jo med mannen hver dag og hørte at alt var greit.
Dagene går jo så fort når du er avsted så tror det går veldig greit.

Jeg syns du skulle reise og kose deg!

jeg synes du skal dra jeg [:)]

Å gutten skal vel være hjemme med pappa'n? Det er jo bare flott det[:)]

ORIGINAL: leonorasmamma

En skal ikke reise fra de før de er ca 3 år
.

ett spm. da bare: hva med de som har barna borte annenhver uke pga delt omsorg? Har ikke lest hele tråden, men bare lurer... sånn off the topic liksom[:)]

God tur sier jeg.. Jeg resite 2 uker når eldste var 1år... gråt hele 1 uke jeg da så 1 uke går nok bra.. Var 1 uke i sommer med en venninne og det gikk veldig bra, da var mellomste 2 år.. :)

Jeg hadde ikke gjort det.
Men jeg ser ikke problemet i å gjøre det heller hvis du skjønner.
Tror ikke barna har vondt av det for å si det sånn.
Jeg hadde barnevakt for første gang da han var 14 mnd. hehe..

Man må kjenne på det selv.
Om du synes det er ubehagelig så bør du ikke dra med tanke på deg selv. Du skal jo kose deg.
Men for all del. Jeg tviler på at barna har vondt av det.
Du er slett ikke en dårlig mor hvis du tar fri!!

Back
Topp