Reise bort kort tid før termindato

Det er etter hva du føler selv når den tid kommer. Blir litt vanskelig å svare på det alt nå... du vet ikke hvordan formen blir innen den tid etc.
Og så spørs det på hytta... hvor comfort er det på den?
Hadde vi dratt på hytta her, så hadde jeg endt opp med vondt både her og der, da de sengene er drepen for en svær kropp. Og ikke er det innlagt vann.. og utedo frister ikke :p
Utedo 4 ganger om natta hadde vel vært kult. Tenk på alle stjernene du kunne sett (i høstregnet) :p :D (ok.nå merker jeg at trøttehumoren min tar over)

Vel, hytta er veldig fin (og relativt ny) og selskapet er familie, så er nok forståelse for både avlysning fra min side og evt. at jeg blir med, men er mer sliten enn vanlig. Kjæresten skal også være med og får nok alkoholforbud hele helga sånn i tilfelle. Merker jo at jeg har veldig lyst, deilig med litt fjelluft og oppvartning før babyen kommer. Så er det dette med å føde på "mitt" sykehus da, som nevnt over her. Er litt skummelt med tanken på å plutselig skulle risikere å føde på et sykehus man ikke vet noe om , føler meg veldig trygg og forberedt på stedet jeg skal føde nå.

Nei jeg får vel bare se det an når det nærmer seg, alt man tenker og grubler på og bekymrer seg over som gravid altså :bored: Mest sannsynlig går det vel helt fint om vi drar!

Utedo 4 ganger om natta hadde vel vært kult. Tenk på alle stjernene du kunne sett (i høstregnet) :p :D (ok.nå merker jeg at trøttehumoren min tar over)
Lufte stjerna i stjerneregnet på himmel.... for et syn :hilarious::happy112

Back
Topp