Reinkarnasjon

isbjørn

Elsker forumet
Hva tenker dere om det? Har vi et liv eller flere liv..... Lever evt alle flere liv, eller bare de som dør plutselig i ung alder?

Jeg tror man bare lever 1 liv. Får vel bare vente å se :P

Ja, det tror jeg. At vi lever flere liv for å få nye erfaringer.

Tror på reinkarnasjon. Tror vi lever videre :)

Jeg tror på reinkarnasjon. Jeg takler ikke tanken på å bare leve ett liv, også er det bare slutt.. Da syns jeg det er bedre å tro at vi lever om igjen for å få nye erfaringer og at vi lever for å "lære" en bestemt ting.. :)

Det finner jeg ut når jeg dør:p hehe
Jeg er av de som tror på det man ser, så nei, jeg kan vel ikke si jeg tror på det nei

Man blir født, lever og dør. Vet ikke om jeg har noe lyst til å reinkarneres. :p

Nei, tror ikke på det direkte. Men alt på jorda er jo energier, og når noe/noen dør, så skifter det form. Men tror ikke at man fødes på nytt i en ny kropp.

Jeg drømmer om at vi blir gjenfødt som noe annet og håper jeg blir en fugl slik at jeg kan flyyyy! :-P

Tror det å være død er akkurat som det er å ikke være født. Jeg må nesten gå utifra egne erfaringer, og jeg har jo vært ikkeeksisterende før jeg ble født/unnfanget. Jeg tror altså ikke på noe som helst slags liv etter døden, det har jeg ingen forutsetninger for å tro. Andre har forskjellige forutsetninger enn meg. Når mine barn en gang spør meg om disse tingene er det dette jeg kommer til å si.
På den annen side får jeg jo nesten bare vente å se til jeg har dødd, og fram til da får jeg forholde seg til det jeg har opplevd og gjøre meg tanker og vurderinger utifra det - men kanskje ikke være så bastant i noen som helst retning. :)

I USA er det et senter hvor mennesker fra hele verden som mener de har levd tidligere kan komme. Det er nesten bare barn som kommer...... Det som bla. går igjen er at alle har dødd i ung alder, alle har opplevd en brå død, alle har dødd i samme land som de er reinkarnert i, alle kommer igjen nær sitt tidligere hjem, mange kommer igjen under to år etter de har dødd ol. Så dør du som gammel, kommer du kanskje ikke igjen....... Hvem hvet......

Tror på et liv etter døden, ja:)

Back
Topp