Reimavotter? Vanntette?

Gitte__

Forumet er livet
Jeg trudde ReimaTec + vottene skulle være vanntette. Men småen blir jo gjennomvåt!! Ikke er det regn ute heller, bare snø[8|][8|]

han er ikke bare varm og svett da?

Tobias bruker fora regnvotter på våte, kalde dager..
anbefaler evt å ha regnvotter uten for med tynne ullvotter inni.. [:)]

ORIGINAL: Dollface

han er ikke bare varm og svett da?

Tobias bruker fora regnvotter på våte, kalde dager..
anbefaler evt å ha regnvotter uten for med tynne ullvotter inni.. [:)]

Dei er litt store enda, så han når ikke helt frem i dei. Og det var helt fremme dei var våte... Ikke var han så klam på hendene når jeg tok dei av heller[:-] Hvor får jeg kjøpt ufora regnvotter da?

ORIGINAL: *Oso*

Er de nye så ville jeg tatt en tur til butikken å klaget.

Har dessverre dårlig erfaring med de selv. Her kjøper jeg Heistra votter med ullfor. Finnes ikke bedre votter!

Kjøpt for ca 1 uke siden... Heistra? Aldri hørt om. Men vi har Hestra vintervotter, men dei er ikke vanntette da..

Jeg bruker å impregnere vottene til jenta mi med skoimpregnering. Blir kanskje ikke helt vanntette, men litt bedre iallefall[:)] ( + har flere par liggende i bhg så det bare er å bytte om de blir våte da så klart[:)])

ORIGINAL: GitteLen

Er de nye så ville jeg tatt en tur til butikken å klaget.

Har dessverre dårlig erfaring med de selv. Her kjøper jeg Heistra votter med ullfor. Finnes ikke bedre votter!

Kjøpt for ca 1 uke siden... Heistra? Aldri hørt om. Men vi har Hestra vintervotter, men dei er ikke vanntette da..

Ups.. skulle være Hestra og de er vanntette og.

Trur ikke v¨åre hestravotter er helt vanntette, men kan sjekke[:)] Har uansett flere par. Bare irriterende at dei blir våte[8D]

troll sine er vanntette, også har de ullfor. de har også tynne regnvotter, også med ullfor, men ikke så tykt da.

Back
Topp