Reima vintersko

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Nån som har erfaringe?
Vurdere de med borrelås etter å ha fått obs avisa ;-)

Har ikke prøvd dem, men Reima er gode på dresser, votter, luer, regntøy osv.. Så er sikkert gode sko! :D

Noen på min jobb (bhg) hadde hatt de i fjor, og de trakk visst inn vann gitt...

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Æ e fornøyd med Reima ihvertfall :)

Vi har Viking å Ecco sko å dæm e litt bedre kvalitet egentlig...:)

Vi har Viking å Ecco sko å dæm e litt bedre kvalitet egentlig...:)
Ok.. hadde i utganspunkte tenkt på viking.. men når obs avisa kom så jo dem grei utm. Må jo uansett først å fremst prøve på foten for å se ka som passe...

Har erfaring fra bhg at de mister litt fassongen og fargen og at de ikke holder bena tørre... Sistnevnte kan være mangel på impregnering da...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok.. hadde i utganspunkte tenkt på viking.. men når obs avisa kom så jo dem grei utm. Må jo uansett først å fremst prøve på foten for å se ka som passe...
Vi bruke Viking/Ecco i bhagen å Reima når vi e heim....e jo meir ute når dæm e i bhagen,enn når dæm e heim :)

Har erfaring fra bhg at de mister litt fassongen og fargen og at de ikke holder bena tørre... Sistnevnte kan være mangel på impregnering da...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok.. jobbe sjøl i bhg.. men kan aldri huske å ha vært borti reima sko.. ska dra t byen i mårra så bli å se å prøve litt forskjellige sko..

Har vært fornøyd de gangene vi har hatt det til junior :)

Eg trodde REIMA produkter va så bra... Har nettopp tenka eg ska køpa en dress till min son..

jeg har ingen erfaring med reima sko, men ei venninne har bedt meg holde meg langt unna, hu kjøpte ett par til hver av jentene der for 2 år sida og kastet begge så langt a fikk de etter noen dager, det var vist pga passformen på skoene, begge jentene fikk kjempe store sår på anklene av skoene

Back
Topp