Reima vinterdress

neselo

Forumet er livet
Skal kjøpe Reima vinterdress over nettet. Noen som vet hvordan de er i str.? hørt de er store i størelsen? Guttungen var 2 år i juni. Så usikker på om jeg skal kjøpe i 92 eller 98. I "vanlige" klær går det i begge deler. Han er ca 13-13,5 kilo, men usikker på høyden [8D] Kjipt å kjøpe feil størelse siden det er så dyre dresser....

[:)]

Hvis han bruker både 92 og 98 til vanlig, ville jeg absolutt kjøpt dressen i 98.. [:)]

Ok takk for svar [:)] Da går jeg nok for 98!

Jeg hadde helt samme problemstilling. Bruker mest 98 nå da...

Samme alder på barna. Jeg kjøpte 98, og jeg er VELDIG glad jeg ikke kjøpte 92... Da hadde det ikke vært NOE å gå på...

Jenta di er like stor som gutten din, og bruker samme str i klær. Jeg har kjøpt 92, og den er langt ifra for liten hvertfall. Tror nok 98 hadde blitt for stort for jenta mi hvertfall[:)]

Hmmm [&:][:D]

jeg har 98 til min gutt som er ca 14,5-15 kg.
den er litt stor, men hvis den skal holde hele vinteren må han ha den str. tror jeg.

han bruker nesten bare str 98 i vanlige klær da..

er høyden det kommer mest ann på da... min eldste er født i februar.. Da hun var 1 år og 9 mnd fikk hun str 86, ble byttet i 92(vårdress) da hun var 2 år og 2mnd.. vinteren da hun var 2 år og 8mnd fikk hun dress i 98, den var altfor stor.. men hun brukte den og det gikk greit... Hun passet fremdeles fint i 92 dressen.. nå er hun 3 år og 8 mnd, har str 104.. en smule stor, men det går..

Jeg tror jeg ville prøvd en dress.. er ikke noen venner som har en dress da?

Min ble to i april, og vi kjøpte i 98.. Jeg er faktisk litt bekymret for om den holder hele sesongen.. [&:]

ORIGINAL: * supermeg*

er høyden det kommer mest ann på da... min eldste er født i februar.. Da hun var 1 år og 9 mnd fikk hun str 86, ble byttet i 92(vårdress) da hun var 2 år og 2mnd.. vinteren da hun var 2 år og 8mnd fikk hun dress i 98, den var altfor stor.. men hun brukte den og det gikk greit... Hun passet fremdeles fint i 92 dressen.. nå er hun 3 år og 8 mnd, har str 104.. en smule stor, men det går..

Jeg tror jeg ville prøvd en dress.. er ikke noen venner som har en dress da?

Ok.. Kanskje lurt... Jeg var førstemann ut med barn av vennegjengen og vet ikke om noen egentlig, men har Babyshop ca 30 min unna. Kan jo ta meg en tur en dag jeg får tid [:)] Ble så usikker her nå så... Og greit å få sånn ca riktig størelse..

Min gutt ble 2 i mai, jeg har kjøpt str 98[;)]
Han sagger i den.. så jeg klarer ikke å bli enig med meg selv om den er altfor stor eller passe. Den skal jo holde hele sesongen..

Hihi huff, dette blir vanskelig [8D]

Jenta mi bruker mest 104 til vanlig, men i Reima må hun ha 98 når hun skal få ny nå. Den hun har er i 92 og passer kjempefint. Hun er ikke spesielt liten for alderen.

Reima dressene er store i størrelse. Kjøpte 92 i dress til snuppa nå nylig og den var ALT for stor, måtte dra rett ned og bytte i str 86 og den og er for stor, men likevel ok.

har innbilt meg at di er veeeeldi store, men trur di bare er litt store heheh[8D]
hadde gått for 98 trur jeg.
men jenta mi er 21 mnd og hun har 86 da.
den passer perfekt til henne.[8D]
og hun er en  stor pie og bruker 92 til vandlig.

hvor på nettet kjøper du?:p

de er store i str, men så skal han jo ha den en stund og kanskje neste sesong og?

Jenta mi bruker en str mindre i reimadress enn i vanlige klær

B var 2 år i august. For en mnd siden var han 90 cm og 14 kg. Vi kommer til å kjøpe 98, uten tvil.
Vet mange har den erfaringen at Reima er store, vi har ikke det. I fjor måtte vi ha 86, enda B var en helt gjennomsnittlig ettåring.

Her bruker Schnuppa 98/104 på de vanlige klærne, og hun bruker fortsatt reimadressen i str 92 (vår/høst dressen). Så vi syns de er store i str! Dersom du har mulighet til å prøve en, ville jeg nok ha gjort det.. Ikke gøy å være liten og ha alt for stor vinterdress...

Back
Topp