Reima Tec vs Reima Tec + ??

Nænnæn

Glad i forumet
Var på babyshop i dag og de ansatte sa hverandre litt i mot. Hun ene ville absolutt kjøpt Tec+ til en 3 åring da den er mer slitesterk. Hun andre mente Tec holdt mer enn nok.

Jeg skal ha en dress til en 3 åring. Vil at den skal holde hele vinteren, samt kunne arves til lillebror.
Noen her som har hatt Tec og som mener det holder? Har den vært slitesterk nok for deres 3/4 åring? Og ikke minst - dette er selvsagt til bhg bruk! (Og jeg skjønner ho at uhell kan skje og at hull kan komme - men mener sånn generelt :) )

Ville kjøpt + hvis du absolutt skal ha Reima. Eldste slet ut sin tec sommeren da han var to... Har ingen erfaring om + er bedre eller ei da...

Har bare prøvd + i alle år, og kunne ikke vært mer fornøyd :)

Jeg synes ikke rema tec er slitesterk nok for barn over 3 år. Har ikke prøvd +. Jeg har kjøpt andre dresser når ble så stor. Veldig fornøyd med lindex og kappahl sine dresser.

Ville kjøpt reima tec +, vi var veldig fornøyd med den. Solgte den videre etter ett år, den så ikke brukt ut i det hele tatt. Han fikk den da han var 4

Last edited:
Vi har hatt tec til våre uten prob :) men har brukt arvadresser når det har vært snøfritt og kun is og grus!
Har kjøpt tec+ til gutten på 5 år til neste vinter

Ville nok tatt reimatec +. Min fireårings forrige dress var det, vokste ut av den uten at den er slitt etter to års bruk! Har fått vanlig reimatec nå og den holder, men har allerede synlig slitasje på knær og rompe.

Takk for svar.. Tre venninner jobber i bhg og anbefaler Reima (og de har egne barn :)) Har selv vært og er fremdeles veldig fornøyd med den jeg har til Vesla - 2 år og 4mnd..

Vi har en reimatec til vår sønn som snart fyller 5 år. Go slitestyrke og vannavisende.

Har reimatec + til vår 4 åring. Er veldig fornøyd hvertfall :D

Back
Topp