Reima tec Vårdress

~Stjernemor~

Elsker forumet
Noen som har den?
Pris?

evt Bilde?

Kjøpt på nett?
Hvor?

[:)][:D]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Noen som har den?
Pris?

evt Bilde?

Kjøpt på nett?
Hvor?

[:)][:D]

Jeg har! Mørkeblå, lyseblå og grønn!

899,- i butikk!
Kjøpte den for 450,- brukt 3 ganger.

Kjøpte i str 80 (ungen er 1,5 år[:D]) Kunne sikkert hatt 86, men huff... nå skulle hun jammen få noe som faktisk passet! Er så typisk at ungene svømmer rundt! Er ikke behagelig det når man ikke har mer enn 7mnd fatrstid på 2 ben[:D] Har brukt den en dag! Bruker vinterdressen enda[;)]

Jeg har vinterdressen, og det er noe av det BESTE JEG HAR VÆRT BORTI NÅR DET GJELDER BARNEKLÆR!!!!!!!!
Får ikke skrytt nok!!!![;)]

Har Reima Tec sin vårdress i rosa og blå. Veldig fornøyd! Kjøpte den pent brukt på Finn, da jenten vår kun skal bruke den i noen måneder før hun skal ha ny str...

ORIGINAL: September Skattene

Fornøyd med Reflx sine jeg [:D]

jeg også[:)]Og det var det valge falt på nå i ny vårdress.

Men så går ikke barna mine i barnehage heller så reflex holder lenge til  våres behov.har hørt at reflex ikke holdt helt mål når det kom til slitesterkhet når barna er ute hele dagen i barnehagen[:)]

Bruker bare reima på nicholas og er super fornøyd. han har nå 4 reima dresser. Hadde en høst\vår dress i høst og to vinterdresser nå i vinter, og jeg kan ikke få fullrost de altså.

Kjøpte denne vårdressen for ett par uker siden, litt vanskelig  å se hvordan den ser ut kanskje fordi mye refleks på den[:D]

Den e rmørk blå, med en del lyseblått også, betalte 899,- på babyshop.

Har bærre vinterdressen å den e heilt super! Må vel te innkjøp av en vårdress straks. Fins di ikkje iandre farger en rosa å blå? Lyst på litt spreke farger[:)]

Reima er bare best har kjøpt rosa vårdress har ikke bilde i størrelse 92 men har en i størrelse 74 også som nesten passer enda er store i størrelsen. Reimatec er også geniale. Holdet tulla varm og tørr.

Back
Topp