Reima eller reflex vinterdress???

Lillepusekatt

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Hva ville dere gått for??

reflex sin virker litt mer solid, mens reima sin er mye lettere og behagelig.. [8|][:)]

Har aldri prøvd ut Reflex sin, men er strålendes fornøyd med Reima iallefall ! [:D]

Helt klart Reima.

Hadde Reima ifjor, og Reflex i år. For å si det sånn, snuppa er like varm og tørr nå som hun var ifjor, så jeg ser ikke vitsen med å bruke mye penger på Reima.

Har begge, og merker null forskjell i kvalitet. Han er like varm og tørr i begge..

ORIGINAL: MsMoHo

Har aldri prøvd ut Reflex sin, men er strålendes fornøyd med Reima iallefall ! [:D]

Vi er vertfall veldig fornøyd med Reimatec, så jeg kan anbefaler den [:)]

Jeg er kjempe fornøyd med reflex. aldri prøvd reima, men trur du bare kan velge den du/barnet synes er finest når det gjelder de merkene igrunn

Utifra de 2, så ville jeg valgt reima. Men vi gikk for coop friends i år, og er fornøyd med de [:)]

Det ble reima denne gangen også [;)] Snuppa fikk velge den hun syntes var best å ha på og det var reima..

Vi har kjøpt Lego, og den er visst enda mer slitesterk enn Reima sin, samt at jeg synes den var kjempefin[:)]

Vi har vært veldig fornøyde med LegoTec (billig!), coop friends, nameit, reima og ticket to heaven.
Blir litt skeptisk til reflex sitt tøy når regntøyet er så dårlig... [8|]

Vi er veldig fornøyd med begge to[;)]
Så her har vi reima som hoveddress og reflex som ekstradress hjemme[:)]

ORIGINAL: Pearls

Har ikke prøvd de, men har friends dressen fra coop obs nå, og den er knall go :)

Det er den vi også har hatt men jeg synes den er elendig. Var kjempegod med en gang den var ny, men nå i vinter har hun blitt gjennomvåt av bare en liten stund ute i snøen i den..[:'(]

Dressene fra Reflex er jo litt ulike, men den med pels på hetten har like høy vannsløyle på dressen som Reima sin..

Selv har vi gått for Ticket i år.

Back
Topp