Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lekmer.no har i dag 50% på reima jeg kjøpte neste års vinterdress til poden pleier alltid å gjøre det. Dressen han bruker i år kjøpte jeg på salg for ett år siden
Kjekt å kunne deleTusen takk for tipset nå kommer det nye vinterklær i posten
Jeg kom inn til slutt.Fant dressen jeg skulle ha, men akkurat da jeg drev og la inn kortnr ringte tlf min og jeg pratet i ca 10 min, da jeg skulle fullføre bestillingen etterpå da var størrelsen jeg skulle ha utsolgt!! Arg...Så var tydeligvis trøkk der inne i dag... fant en annen dress da, selv om den ikke var fullt like fin....Kommer ikke inn på siden i det hele tatt
Jeg kom inn til slutt.Fant dressen jeg skulle ha, men akkurat da jeg drev og la inn kortnr ringte tlf min og jeg pratet i ca 10 min, da jeg skulle fullføre bestillingen etterpå da var størrelsen jeg skulle ha utsolgt!! Arg...Så var tydeligvis trøkk der inne i dag... fant en annen dress da, selv om den ikke var fullt like fin....
Ja, det var det nok... Men hadde jeg nå bare bestilt mens jeg var i tlf så hadde jeg nå fått den jeg skulle. Max irriterende!!! Men men, ny dress måtte han ha så da fikk jeg legge til side min forfengelighetbra jeg bestilte når jeg gjorde da var ingen problemer da.
Ja, det var det nok... Men hadde jeg nå bare bestilt mens jeg var i tlf så hadde jeg nå fått den jeg skulle. Max irriterende!!! Men men, ny dress måtte han ha så da fikk jeg legge til side min forfengelighet
Sniker litt. Cdon får det levert fra Lekmer.Det er forøvrig 50% på Reima hos cdon også
Aha Ja da er jo str og utvalg det samme som på lekmer. Men mulig det var enklere å komme inn på cdon sin side, da det var helt sprengt på lekmer sinSniker litt. Cdon får det levert fra Lekmer.