Reima 50%

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Lekmer.no har i dag 50% på reima :) jeg kjøpte neste års vinterdress til poden :) pleier alltid å gjøre det. Dressen han bruker i år kjøpte jeg på salg for ett år siden ;)

Lekmer.no har i dag 50% på reima :) jeg kjøpte neste års vinterdress til poden :) pleier alltid å gjøre det. Dressen han bruker i år kjøpte jeg på salg for ett år siden ;)

Tusen takk for tipset :) nå kommer det nye vinterklær i posten :)

Takk for tips! Vi trenger ny dress asap, da den han hadde i fjor er i minste laget. Godt Reima er romslige i str:)

Bah...Jeg tror siden er sprengt. Kommer ikke inn på produktet så jeg får valgt størrelse. Flere som sliter?

Kommer ikke inn på siden i det hele tatt :eek:

Kommer ikke inn på siden i det hele tatt :eek:
Jeg kom inn til slutt.Fant dressen jeg skulle ha, men akkurat da jeg drev og la inn kortnr ringte tlf min og jeg pratet i ca 10 min, da jeg skulle fullføre bestillingen etterpå da var størrelsen jeg skulle ha utsolgt!! Arg...Så var tydeligvis trøkk der inne i dag...:P fant en annen dress da, selv om den ikke var fullt like fin....

Jeg kom inn til slutt.Fant dressen jeg skulle ha, men akkurat da jeg drev og la inn kortnr ringte tlf min og jeg pratet i ca 10 min, da jeg skulle fullføre bestillingen etterpå da var størrelsen jeg skulle ha utsolgt!! Arg...Så var tydeligvis trøkk der inne i dag...:p fant en annen dress da, selv om den ikke var fullt like fin....

bra jeg bestilte når jeg gjorde da :p var ingen problemer da.

bra jeg bestilte når jeg gjorde da :p var ingen problemer da.
Ja, det var det nok...:) Men hadde jeg nå bare bestilt mens jeg var i tlf så hadde jeg nå fått den jeg skulle. Max irriterende!!! Men men, ny dress måtte han ha så da fikk jeg legge til side min forfengelighet:P

Ja, det var det nok...:) Men hadde jeg nå bare bestilt mens jeg var i tlf så hadde jeg nå fått den jeg skulle. Max irriterende!!! Men men, ny dress måtte han ha så da fikk jeg legge til side min forfengelighet:P

Skjønner hva du mener ja:p men dress er dress og neste år passer den ikke :p

Back
Topp