Rehsus neg

Itsgonnabe3

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Februarlykke 2022❄️
Dere som er rehsus negativ - hvor fort fikk dere svar på blodprøven i uke 24?
 
Eg har ikke mottatt noe svar ennå...2 uker og 1 dag siden eg tok...
 
Fikk svar etter en uke
 
Jeg er rhesus negativ og fikk svar på at baby også var negativ etter 2-3 uker tror jeg det var. Tok prøven i uke 24 og fikk svar før uke 28 vertfall:happy:
 
Jeg er rhesus negativ og fikk svar på at baby også var negativ etter 2-3 uker tror jeg det var. Tok prøven i uke 24 og fikk svar før uke 28 vertfall:happy:
Så da trenger du ikke tenke mer på det? :) førstemann hos meg var negativ (før de testa i uke 24, men bare etter fødsel) mens andre var positiv så da fikk jeg sprøyte i uke 28. så statistisk sett blir vel hu her og positiv :D
 
Hva babyen blir er helt tilfeldig. Men ja, trenger bare sprøyte om han er positiv så nå som han er negativ trenger jeg ikke tenke mer på det:happy:
 
Jeg er negativ Barnet var positiv var hos legen i går og fikk den sprøyta man skal ta i uke 28 .
 
Fikk svar i dag at prøven var inkonklusiv..dvs at de ikke klarte å finne ut av blodtype på baby...legen sa at rutinen da var å gi vaksine for sikkerhetsskyld.
 
Jeg fikk ikke svar på prøven før neste kontroll hos jordmor i uke 28. Skal ta vaksinen nå i uke 29 :)
 
Back
Topp