Ja, det er nettopp det - det virker som han blir så sint at det bare bobler over! Når det har vært virkelig ille, har jeg forresten bedt han roe seg litt i gangen, men han velger å gå dit, jeg løfter han ikke eller kommanderer han om du skjønner og dørene er åpne. Men funker egentlig best at han bare er i stua og at vi er på kjøkkenet. Det er i samme rom, men avdelt og ikke så åpent. Vi bor også på veldig lite plass, så har også ikke så mange muligheter og jeg er ganske ofte alene med dem på ettermiddagene så da må vi bare ha en løsning hvor han øver på å roe seg i trygge rammer uten at han har meg alene i et annet rom, sånn med tanke på en viss lillesøster som soser rundt her
Det har jo på en måte blitt bedre siden 3 år, men fortsatt synes jeg det er rimelig mye og jeg antar det er noe som ikke er ferdig helt med det første. Dessverre tror jeg nok han plukker opp litt fra bhg pgså. I dag fortalte han at et barn spytta på han der. Og det er noe han veldig nylig har begynt med her hjemme.... men da sa jeg at sånt griseri gidder jeg faktisk ikke ha hjemme også måtte han vaske med klut. Ikke sett noe mer til spyttinga etter det. Tenker i så måte at et boks i ei sofapute er helt ok