Regresjon...

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Er mye snakk om hva man tror og ikke tror her i kveld... Jeg tror på liv etter døden. At vi har et visst anntall sjeleliv før man går over til en hvileløs sjel og blir da det som mange kaller gjenferd/spøkelser..

Spørsmålet mitt er om det er noen her inne som har gjennomført en regresjon før? Eller kjenner noen som har.. og om dette gav resultater?

[:D]

Er det det samme som reinkarnasjon?
Synes det virker veldig spennende, kunne tenke meg å gjøre det[:)]

nope..

ORIGINAL: ~fearless~

Er det det samme som reinkarnasjon?
Synes det virker veldig spennende, kunne tenke meg å gjøre det[:)]

Ja, er nok det samme[;)] 

Dette er et spennende tema [:D] Je gtror på spøkelser og liv etter døden (ikke i himmelen) så hadde vært gøy å hørt folks erfaringer med dette[:D]

Reinkarnasjon er gjenfødelse, at man dør og "gjenoppstår" i ny skikkelse, mens regresjon er når man hypnotiseres til å gå tilbake i underbevisstheten for å finne spor etter tidligere liv, så det er ikke helt det samme da...

Jeg tror oxo på gjenferd, men hvet ikke om jeg hadde turt gjort en regresjon, det høres skummelt ut og "huske" eller se tilbake på det livet du hadde før[:o]

Nei nei. regresjon og inkarnasjon er to vidt forskjellige ting. Inkarnasjon er når du etter endt liv kommer tilbake i ny kropp. Samme sjel, ny kropp (veldig enkelt fortalt).

Regresjon er når du i denne kroppen (SAMMEN med en kvalifisert person) går tilbake enten i dette livet eller tilbake til tidligere liv. Dette er en prosess man IKKE skal gjøre alene (svært mange får det heller ikke til da det kreves mer fokusert energi enn de fleste klarer å få til). Skal man gjøre regresjon skal det være en hensikt. Og da KAN regresjon hjelpe deg.

Her er en fin link til mer spesifikt hva dette er, hvordan det gjøres og hvorfor dette kan være en mulighet.
LINK!

Back
Topp