Regntrekket til MB

~Ingeborg~

Gift med forumet
Noen som har erfaringer med regntrekket til Mountain Buggy??? Har dere kjøpt det som hører til, hvordan var det?? Eller har dere kjøpt et sånn "passer til alle vogner regntrekk"??

Da jeg kjøpte MB vogna, så fulgte regntrekket med. Jeg synes det var greit, men var litt klumpete å ha under vogna. Siden det tar litt plass. Så jeg endte opp med å kjøpe et regntrekk som passer til alle vogner og har det i den lille lomme på understellet når det ikke brukes

jeg har MB swift og kjøpte et universal regntrekk på barnas hus.. Tulis tror jeg det het til 169 kr. Jeg hadde ikke tid til å bestille opp det orginale regntrekket, pluss at det er litt dyrt!! Også serd te så tett ut, selv om jeg ser det praktiske idet enkelte ganger...

jeg hadde det orginale til tvillingvogna, men kjøpe tulli sitt til den nye singelvogna. Anbefaler tulli sitt det er mmye bedre, føler det ikke er så tett, lettere å trekke på og ikke minst: det tar ikke hele kurven under vogna. (om det er kaldt ute så sprekker det oginale kjempelett)

hmmm, kanskje jeg skal revurdere å kjøpe orginaltrekket.. har alltid med meg så mye greier under vognen.. må jo ha plass til det!

Bare å komme med flere erfaringer!!

Jeg bruker Babyjogger City Mini sitt [:)] Tar MYE mindre plass under vogna, er mykere, billigere og passer nesten perfekt.

har begge typer til vogna. orginaltrekket synes jeg er helt grusomt. veldig tett og utrolig plasstrengende.

Back
Topp