Regntrekk

Mailykke2

Forelsket i forumet
Hvor lenge kan ungene ligge ute i vogna med Regntrekket på? Hun sover relativt greit ute men jeg har ikke et ordentlig tak å sette henne under når det regner. Hun må stå under en terrasse og den er ikke akkurat vanntett.. Så hvor lenge er det greit at hun sover med Regntrekket på?
 
så lenge hun ikke blir våt kan hun vel bare ligger der tenker jeg :) men anbefaler å kjøpe et godt regntrekk til vognen.. har selv emmaljung vogn, men bruker teutonia sitt regntrekk. det er supert og beskytter mot all slangs regnvær. 

(er mange som selger brukt så det trenger ikke å koste så mye). 
 
Jeg har også teutonia regntrekk (har brio-vogn), veldig fornøyd med det. Det har en stor og god skjerm foran så det ikke kommer regn inn. Har hatt sånn standard regntrekk før, men da regnet det av og til inn i vogna siden det ikke hadde skjerm. Jeg tenker de kan sove under regntrekk så lenge de får luft som ellers.
 
Jeg har også teutonia sitt universal regntrekk (http://www.lilleprinsen.no/product/453917/Teutonia_Regntrekk-allvaerstrekk.html) synes det puster mye bedre enn det i plastikk som fulgte med vognen, har en trehjuling og funker fint på den også. Bor i Bergen og det har foreløpig fungert veldig greit :-) Så tenker også at vognen kan være lenge ute så lenge det ikke blir vått i vognen og den lille får godt med luft :-)
 


LadyOnHeels skrev:
så lenge hun ikke blir våt kan hun vel bare ligger der tenker jeg :) men anbefaler å kjøpe et godt regntrekk til vognen.. har selv emmaljung vogn, men bruker teutonia sitt regntrekk. det er supert og beskytter mot all slangs regnvær. 

(er mange som selger brukt så det trenger ikke å koste så mye). 

Hva slags emmaljunga vogn har du?
Vurderer å skaffe meg et slikt trekk når det nærmer seg høsten og mye regn :P
 
Back
Topp