Regntrekk til Bugaboo

Babylykke23

Glad i forumet
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Hei :happy: Vi har kjøpt Bugaboo Fox 5 og i den anledning lurer jeg på om noen av dere har et bra regntrekk å anbefale?
Vi fikk høre på Barnashus at regntrekket som fulgte med ikke var av kvalitet og samtidig at det dekket veldig lite/kun oversiden. Vi bor på Vestlandet og med høstbaby vil vi definitivt trenger et solid regntrekk :hilarious:

Tar i mot alle tips, gjerne også andre trekk enn Bugaboo sine :joyful:
 
Hei :happy: Vi har kjøpt Bugaboo Fox 5 og i den anledning lurer jeg på om noen av dere har et bra regntrekk å anbefale?
Vi fikk høre på Barnashus at regntrekket som fulgte med ikke var av kvalitet og samtidig at det dekket veldig lite/kun oversiden. Vi bor på Vestlandet og med høstbaby vil vi definitivt trenger et solid regntrekk :hilarious:

Tar i mot alle tips, gjerne også andre trekk enn Bugaboo sine :joyful:
Vi bruker Tinkafu sitt regntrekk til vår Bugaboo Buffalo, funker bra :D
 
Enig i at det som hører til ikke er så bra. Vi brukte det sist, men ble til slutt ødelagt. Tenker å kjøpe bugaboo sitt high performance denne gangen, dyrt, men hørt mye bra om det :happy:
 
Er det dette trekket dere tenker på da? :joyful:


3000 i vannsøyle høres så lite ut når regntøyet mitt feks er 28.000, men det er kanskje ikke det samme? :happy:
 
Er det dette trekket dere tenker på da? :joyful:


3000 i vannsøyle høres så lite ut når regntøyet mitt feks er 28.000, men det er kanskje ikke det samme? :happy:
Vi har dette: https://www.jollyroom.no/barnevogne...MI1q-b0cXv_wIVytzVCh29igQdEAQYBSABEgLAEvD_BwE
Brukt det i snart 5 år, aldri opplevd at det ikke har hatt nok vannsøyle, og mine barn har sovet ute i all slags vær :joyful:
 
Er det dette trekket dere tenker på da? :joyful:


3000 i vannsøyle høres så lite ut når regntøyet mitt feks er 28.000, men det er kanskje ikke det samme? :happy:
Jeg har akkurat det trekket, aldri opplevd at det har blitt vått gjennom når vi har trillet i regn. Men vi pleide å sette vogna under tak når han skulle sove lenge, så vet ikke hvordan det hadde vært hvis den hadde stått ute i styrtregn i 2 timer liksom.
 
Hei :happy: Vi har kjøpt Bugaboo Fox 5 og i den anledning lurer jeg på om noen av dere har et bra regntrekk å anbefale?
Vi fikk høre på Barnashus at regntrekket som fulgte med ikke var av kvalitet og samtidig at det dekket veldig lite/kun oversiden. Vi bor på Vestlandet og med høstbaby vil vi definitivt trenger et solid regntrekk :hilarious:

Tar i mot alle tips, gjerne også andre trekk enn Bugaboo sine :joyful:
Sniker fra oktober. Har bugaboo high performance trekket. Har fox 2 etter 21babyen, bor på Vestlandet. Gikk på tur i 1,5-2 timer så og si hver dag i permisjonen og var/er superfornøyd med regntrekket. Dekker bare toppen, men vognen ble aldri våt i bunnen. Det passer perfekt til vognen og kan åpnes på midten, slik at du lett kommer til babyen uten å ta av hele trekket :happy:
 
Jeg har akkurat det trekket, aldri opplevd at det har blitt vått gjennom når vi har trillet i regn. Men vi pleide å sette vogna under tak når han skulle sove lenge, så vet ikke hvordan det hadde vært hvis den hadde stått ute i styrtregn i 2 timer liksom.
Det jeg også tenker litt på, vi har hund som også krever sitt så turene blir nok av de lengre. Og det hender (litt for ofte) at himmelen åpner seg her vi bor når en er langt hjemmefra :hilarious:
 
Back
Topp