Regntrekk tfk, tett.

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Noen flere som har disse regntrekkene til tfk adventure?

Her blir det veldig fuktig inne i vogna å jeg er livredd for at det er for lite sirkulasjon med luft der inne. Gubben mener vel jeg er hysterisk.

Flere som har dette trekket?

Vedlegg

• 0045000_tfk-regntrekk-til-joggster-adventure_560.jpeg
    0045000_tfk-regntrekk-til-joggster-adventure_560.jpeg
    31,2 KB · Visninger: 4
Noen flere som har disse regntrekkene til tfk adventure?

Her blir det veldig fuktig inne i vogna å jeg er livredd for at det er for lite sirkulasjon med luft der inne. Gubben mener vel jeg er hysterisk.

Flere som har dette trekket?
Har hatt noe lignende, bruker det ikke fordi jeg synes det er for tett. Kan sånn sett heller anbefale disse fra Tinkafu som passe alle vogner, og som har skjerm. Da kommer ikke mye inn i vogna. Ser at det er mange vogner som leveres med slike tette trekk, jeg synes ikke om det. Her advarer man mot teppe foran vognåpning,og så lages det noe sagt helt rette plasttrekk.

Jeg har generelt aldri vært særlig glad i regntrekk, kun brukt det i pøsregn og jeg MÅ ut :)

Jeg hadde lignende til babyjoggeren, men ble til at jeg kjøpte fra tinkafu istedet. Blir alt for tett med den type trekk syns jeg.

Jeg har også TFK med slikt regntrekk, og, som du, så tenkte jeg at det var for tett. Jeg tok rett og slett å lagde flere luftehull jeg :hilarious:

Jeg har også TFK med slikt regntrekk, og, som du, så tenkte jeg at det var for tett. Jeg tok rett og slett å lagde flere luftehull jeg :hilarious:

Det kommer jeg også til å gjøre :D

Har hatt noe lignende, bruker det ikke fordi jeg synes det er for tett. Kan sånn sett heller anbefale disse fra Tinkafu som passe alle vogner, og som har skjerm. Da kommer ikke mye inn i vogna. Ser at det er mange vogner som leveres med slike tette trekk, jeg synes ikke om det. Her advarer man mot teppe foran vognåpning,og så lages det noe sagt helt rette plasttrekk.

Jeg hadde lignende til babyjoggeren, men ble til at jeg kjøpte fra tinkafu istedet. Blir alt for tett med den type trekk syns jeg.

Vi har tinkafu men det passer dårlig, det blåser rett av over skjermen å det blir mye trekk til hun som skal sove, våkner av det. Så derfor måtte vi ha nytt trekk :) Men vi får klippe på hull :D

Jeg fikk med det på kjøpet når jeg kjøpte tfk. Ble brukt 2-3 ganger før jeg kasta hele møkka. Det dugget så mye inni at dyna ble våt og jeg så ikke ungen.
Endte med å kjøpe tinkafu sitt og var så strålende fornøyd med det. Blir kjøpt tinkafu igjen når mini kommer til høsten.

Har hatt sånne regntrekk på flere av mine vogner. Ja det blir fuktig, men det er ingen fare for så dårlig luftsirkulasjon av det blir surstoffmangel. Det er grundig testet av produsenten og aldri hørt om noen babyer/barn som har fått puste problemer inni sånne trekk (i såfall ville de blitt trukket fra markede). Ungene mine elsker å sitte i vogna når det regner og de kan ha på det trekke. Tror det er en blanding av at de synes det er gøy å høre regnet treffe plasten og en fasinasjon av at det kun er trekket som blir vått og ikke de. Hvis det hadde vært ubehagelig å puste der inne ville de ikke ha ønsket å sitte inni det.

Back
Topp