regntøy

tror det var ammetåka som har kjøpt på cubus?hvis jeg ikke tar feil.. jeg så etter det på cubus her i går,men de hadde ikke som jeg så ivertfall. jeg tenkte på det samme jeg også,så håper noen vet[:D]

Kan fåes på kjedebutikker, men også på barneutstyrsbutikker. Sistnevnte har merker som reflex, reima, osv. Dersom man skal kjøpe hos kjedebutikker er visst Lindex veldig bra. Aldri prøvd det selv, men flere som er fornøyde.

lindex ja, den butikken tenkte jeg ikke på.
da skal jeg innom å titte der.
jeg ønsker nemlig å kjøpe noe regntøy, evt en dress til mini slik at vi kan være mere ute.
vi har lekeplass med sandkasse og gressplen rett utenfor.
lindex holder i massevis nå, han skal ikke i bhg før 1.1, så vi trenger ikke det dyreste enda, bare det holder på vannet [:D]

I foreldre og barn har de nett hatt en rest av regntøy...

Lindex og kappahl sine fikk best i test[:D][:D]

Kjøpte reflex på barnashus her om dagen[:)] Der har de også 30% på masse reimating, så vi kjøpte sydvest, regnvotter og regnsokker i tillegg[:)]

Har vert å spurt på Cubus, men de har ikke fått inn regntøy her enda.

Var på Barn og utstyr (porsgrunn) i dag der hadde de regndress, sånn hel dress så slipper de små å få den glippen i klærna, den var kjempe søt blå med masse dyr på til gutter å rød/rosa med blomster til jenter kostet 349,-[;)] Jobbet i barnehage noen år å syns de dressene er best.

ORIGINAL: tippetue

Var på Barn og utstyr (porsgrunn) i dag der hadde de regndress, sånn hel dress så slipper de små å få den glippen i klærna, den var kjempe søt blå med masse dyr på til gutter å rød/rosa med blomster til jenter kostet 349,-[;)] Jobbet i barnehage noen år å syns de dressene er best.

er merket ME TOO?, i såfall  kjøpte jeg til 1/2 pris [:D] for et par uker siden=> veldig fornøyd med den

ORIGINAL: siggen

ORIGINAL: tippetue

er merket ME TOO?, i såfall  kjøpte jeg til 1/2 pris [:D] for et par uker siden=> veldig fornøyd med den

Ja var det det het, veldig søte å kjekke aldri halv pris på noe sånt her. Vaffal ikke som jeg får med meg.[&o]

takk for tips:)

kjøpte en på en barnebutikk her istad, men tror jeg skal ta meg en titt på en av disse kjedebutikkene også!

regnsokker er jo et must.. finnes det "støvler" som er så små?

vi kjøpte på reflex [:D] kjøpte også sånne baby støvler, siden han ikke kan gå enda, og kommer til å sitte en del i sandkassa, så kjøpte eg det fordi han skal holde seg tørr på beina.. men med en gang han begynner å gå, kommer eg til å kjøpe litt bedre støvler, noen som er bedre å gå i...

I Foreldre og barn så er lindex og kappahl regntøy best i test!

I siste nr av Foeldre og barn kom Kappahl og Lindex (bamse) sitt regntøy ut som best i test... Hvis det har noe å si.. De var i alle fall ikke så dyre, da :)

fikk dere de i str. 74? jeg har lett mange steder fant bare i 86 :S litt stort til mini her

Jeg kjøpte bukse på Kappahl, den var 74/80 [:)]

Back
Topp