Regntøy

Bkno3124792

Første møte med forumet
Hei, min datter begynner i bhg og jeg ser de er mye ute uansett vær.

Vi har en wheat Frankie parkdress, de oppgir at den er vanntett med vannsøyle 10 000.. lurer om dette er nok når de er ute når det regner skikkelig eller om jeg bør kjøpe noe med høyere vannsøyle i tillegg.. vi har aldri testet parkdressen fra wheat i skikkelig regn
 
Skalltøy med 10 000 i vannsøyle holder mer enn nok. Vi bruker kun skalltøy, er sjelden til aldri våt, og slipper å bli klam og svett av regntøy som ikke puster.
 
Hei, min datter begynner i bhg og jeg ser de er mye ute uansett vær.

Vi har en wheat Frankie parkdress, de oppgir at den er vanntett med vannsøyle 10 000.. lurer om dette er nok når de er ute når det regner skikkelig eller om jeg bør kjøpe noe med høyere vannsøyle i tillegg.. vi har aldri testet parkdressen fra wheat i skikkelig regn

Så lenge de ikke sitter i vanndammer så holder parkdress med vannsøyle på 10 000. Mine sitter i vanndammer og da er det kun regntøy som holder de tørre.
 
Anbefaler helt tett regntøy til de minste, min sitter i dammer og bader i sanda når det regner. De i bhg her liker også at de har på varm genser/fleece og regnbukse utenpå når det er fuktig i gresset/sandkasse om formiddagen, men ikke regner. Så jeg tenker at ei regnbukse vil du sikkert få bruk for uansett :)
 
Sønnen vår har begge deler – helt tett gummiregntøy til skikkelig vannlek, og pustende skalltøy til turer osv. Han bader i sølepytter. :D
 
Tror jeg går for parkdress og softshelldress i første omgang, hvis det viser seg at hun er en sølepytt-type så får jeg handle det da :hilarious:
 
Min lille på 1,5 år har sittet og lekt i søledam i hele dag i barnehagen. Helt tørr når hun kom inn, har kattnakken regndress med 30 000 i regnsøyle. Wheat parkdressen hadde vært gjennomvåt etter få minutter på en slik dag.
 
Back
Topp