Regntøy

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Beste regntøyet dere har hatt til barnet/barna? Guttungen trenger et sett til, og er i tvil på hvilket vi skal kjøpe. Helly Hansen han har nå lekker som en sil. Kattnakken sitt har vi vært fornøyd med, men lurer på et fra didriksons. Frøkna har Kattnakken.
 
657DBA13-E73A-4674-B270-2C7676185036.jpeg Dette jeg lurer på , og han godkjente det;)
 
Mest fornøyd med Kattnakken hittil. :) Mine barn svømmer rett og slett i pyttene, så ingenting som er helt tett. :D
 
Kattnakken og Didrikson er vi fornøyd med :) prøvd stormberg til større barn, og det har vi ikke vært så fornøyd med.
 
Har KappAhl sitt og er fornøyde med det:) Så at det regntøyet også kom ut bra i en test.
 
Har Vossatassar og Vill (?) til eldstemann, funker som det skal og er god kvalitet.
Minstemann har et godt brukt (kjøpt brukt til eldstemann) Helly Hansen-sett akkurat nå, venter på et sett fra Stormberg i posten nå. Fornøyd med Helly Hansen sitt også.
 
Klarer ikke velge. Står nå mellom Stormberg vestland og det fra didrikson :p
 
Det kraftigste fra Reflex, eneste jeg har vært fornøyd med her
 
Jobber i bhg og Stormberg og didrikson (uansett modell) er favoritten min mtp hvor tørre barna er. Eneste litt minus på Stormberg er at den ene modellen er litt stiv i stoffet.
Eller så anbefaler jeg virkelig vadere til dere som har barn som kan sitte og sitte i vanndammer! Men da anbefales det jo at man har både vadere og vanlig regnbukse og støvler selvfølgelig.
 
Alltid vært fornøyd med Didriksons og Helly Hansen vi ;)
 
Back
Topp