Regntøy

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Gutten min skal starte i barnehagen og jeg skal kjøpe regntøy til han! Dere som har barnehagebarn eller jobber i barnehage, hvilket regntøy er best? Jeg har en heldress i regntøy, men skal kjøpe en todelt slik at han kan bruke delene hver for seg. Han er straks 2 år og ca 80 cm lang om det har noe å si :) Er takknemlig for raske svar da vi skal ut og handle nå! :p

Har brukt Reflex, Navigare og Vill til mine og vært veldig fornøyd! De har sjeldent/aldri vært våt. Styrer unna regntøy med fleecefor, da det bruker veldig lang tid på å tørke.

Mest fornøyd med Helly Hansen og deretter ticket to heaven på en god andreplass. God handletur!

Har brukt Reflex, Navigare og Vill til mine og vært veldig fornøyd! De har sjeldent/aldri vært våt. Styrer unna regntøy med fleecefor, da det bruker veldig lang tid på å tørke.

Men det er supert til slapsvær og våt snø da! Vi hadde ett sett vi fikk arve av noen, det var favoritt til hun vokste ut av det :) hadde vanlig uten fòr også, da. :)

Hvilke butikker selger Navigare og Vill?

Etter å ha prøvd Skogstad, vill, hellyhansen, Didrikson, reima, ticket to heaven så er favoritten reflex. Den holder seg pen, barns er tørre selv om de bader i dammene :D

Jeg har likt lindex sin bamse-serie. Har også alltid kommet godt ut i tester.
Synes kappahl sitte også har vært bra.

Ticket to heaven sitt likte jeg ikke. Var for tynt.

Stormberg sitt har vi hatt til 2-åringen. Kjøper det på nytt nå. Også hatt heldress fra navigare og vært fornøyd med det :)

Stormberg sitt har vi hatt til 2-åringen. Kjøper det på nytt nå. Også hatt heldress fra navigare og vært fornøyd med det :)

Hvordan er de i strl? Kikket på nett og de vant best i test.

Etter å ha prøvd Skogstad, vill, hellyhansen, Didrikson, reima, ticket to heaven så er favoritten reflex. Den holder seg pen, barns er tørre selv om de bader i dammene :D

Jeg har en som bader i dammene, så fint at det finnes regntøy for den slags ;)

Fant ikke regntøy i dag i riktig størrelse så jakten fortsetter i morgen :o Får ta en kjøretur til et større kjøpesenter med flere sportsbutikker eller barnas hus tror jeg :) Noen som har erfaring med polarn o pyret regntøy BTW? Kanskje dumt av meg å komme opp med enda flere alternativer når det er vanskelig nok i utgangspunktet :p

Takk for tips! Har tittet rundt i to dager uten å få tak i regntøy!! :o vurderer å kjøre til polarn o pyret (vil helst prøve på) nå (1,5 time) for å få tak i!! Hvordan er de i størrelsen?

Store

Back
Topp