Regntøy!

Frisør1

Gift med forumet
Trenger nytt regntøy til gutten vår nå, hvilken anbefaler dere?[:D]

Har et sett fra Cubus som jeg er veldig fornøyd med! Det er foret.

Reflex. Det er på tilbud til 299 på barnas hus no [:D]

Takk![:D]Flere? Noen som har testet OBS sitt?

ORIGINAL: eplemos

Reflex. Det er på tilbud til 299 på barnas hus no [:D]

Reflex har vi her, takk[:D]

Veldig fornøyd med kvaliteten på KappAhl sitt!
Men igjen så varierer det jo noe fra år til år, men de to siste årene har de vært veldig bra syns jeg!
De ensfargede jeg har kjøpt - altså ikke Bamse-regntøyet.. [;)] Sånn i tilfelle det skulle være forskjeller på kvalitet dem i mellom [8D] [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Veldig fornøyd med kvaliteten på KappAhl sitt!
Men igjen så varierer det jo noe fra år til år, men de to siste årene har de vært veldig bra syns jeg!
De ensfargede jeg har kjøpt - altså ikke Bamse-regntøyet.. [;)] Sånn i tilfelle det skulle være forskjeller på kvalitet dem i mellom [8D] [:)]

Vi har bamse-regntøyet fra KappAhl, kjøpte for to år siden. Er faktisk ikke sikker på hvordan det er siden han kun har brukt det i bhg..regner med det er greit...Men ingen (unntatt vadere) holder barnet tørt når dem SITTER i søla uansett...[:D]

Er veldig fornøyd med det vi kjøpte på Cubus for et par dager siden.. Det er foret! Var på salgs, så jeg betalte bare 49 pr del! [:)]

ORIGINAL: Frisør1

ORIGINAL: Oonagh

www.tørrebarn.no

Det der så jo genialt ut!!!

Det ER genialt!! Veldig solide saker, og gummistøvlene er myke og ser ut til å være gode å gå i.

Jeg samlet inn bestillinger her og der så det ble 12 produkter, og fikk da en veldig grei pris, 345 for buksa og 220 for jakka, inkl frakt. God service og rask levering.

Vi har Helly Hansen sitt, og er veldig fornøyd med det[:)]
Det er ikke fôret. Her vi bor trenger vi ofte regntøy på sommeren, så da er det greit å ha et uten fôr, så har vi heller litt mer klær under på de kaldeste dagene

Har hatt 2 sett med navigare, og har vært fornøyd med begge [:)]
De hadde ikke flere igjen i str. vi trenger, så d prøver vi Helly Hansen i år [:)]

Back
Topp