Regntøy

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
2delt eller heil regndress?
ka like DU best?

kommer ann på alderen på barnet. Men liker godt begge deler til minste, for greit å ha noe å bytte mellom.
Pluss de dagene hvor det er varmt, men vått på bakken, så er det greit med regnbukse og ikke hel dress.

Jobber i barnehage og ser jo fordelene med en hel dress MEN som regel er det såpass varmt i været når vi begynner med regntøy at det blir fort klamt med heldress. Vi bruker jo også regnbuksene utenpå dressen når det er slapsevær så igjen greit med todelt. Og når det er slik som her nå, vått på bakken men relativt varmt, bruker vi regnbukse og vanlig jakke.[:)]

Liker den todelte til Mattis. Troll. Med seler

2 delt, og uten fòr!

ORIGINAL: *yummymummy*

kommer ann på alderen på barnet. Men liker godt begge deler til minste, for greit å ha noe å bytte mellom.
Pluss de dagene hvor det er varmt, men vått på bakken, så er det greit med regnbukse og ikke hel dress.

d meine eg og derfor like eg selv best di som e 2delt [:)]
men me seler på bukså så den hålde seg oppe [8D]

Vi har begge deler, og liker best to-delt. Med seler.

ORIGINAL: *yummymummy*

Har hatt hel dress frem til no. Men når vi skal opp i str no, så tror eg att eg går for 2 delt.

Har kjøpt både en vanntett parkdress, og et sett med todelt regntøy til mini. Kjøpte en vanntett allværsjakke som regnjakke, og en regnbukse fra Troll.

2 delt. For hvis det er varmt ute og nettopp regna er det greit å kunne svippe på gummibuksa. Blir klamt med hel dress!

Har begge deler.
Har hatt to av regndressene fra ellos, de med fleece. De er herlige på litt kalde dager. Har i tillegg to delt. Liker dette når det ikke er så kjølig, eller bruke bare en av delene, f.eks på sommeren. Her i nord er det jo ikke akkurat sommer og sol fra mai til september [8D]

Litt smør på flesk; har vanntett parkdress også.. [:)]

Back
Topp