Regntøy/ytterklær til voksen

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvilket regntøy har dere voksne?
Vi trenger litt klær for utelek med barna, men vet ikke helt hvor heg skal begynne å lete

Jeg har fra Norheim, veldig fornøyd.

Kjøpte på outlet et regntøy som heter vertical. Er fornøyd med det. :) Bruker det på jobb i barnehage.

Hjemme har jeg regntøy fra Stormberg. På jobb i barnehage har jeg Ålesund oljeklede, men liker de ikke så godt, så bruker stort sett hoppin kjeledress både når det regner og er sol

Hjemme har jeg regntøy fra Stormberg. På jobb i barnehage har jeg Ålesund oljeklede, men liker de ikke så godt, så bruker stort sett hoppin kjeledress både når det regner og er sol
Bare nyskjerrig.) hvorfor liker du ikke Ålesund o? Aldri opplevd bedre selv :)

Bare nyskjerrig.) hvorfor liker du ikke Ålesund o? Aldri opplevd bedre selv :)

Kan være jeg har vært uheldig med et dårlig parti, buksa måtte jeg bytte ganske fort da jeg ble kliss våt i den, ikke kan jeg stramme strikkene i jakka, da de morkent ganske fort. Føler egentlig både jakka og buksa er ganske stive.

Kan være jeg har vært uheldig med et dårlig parti, buksa måtte jeg bytte ganske fort da jeg ble kliss våt i den, ikke kan jeg stramme strikkene i jakka, da de morkent ganske fort. Føler egentlig både jakka og buksa er ganske stive.
Oki. Kjedelig. Bruker det i Bergen selv i øspøs og helt tørr:) til den prisen bør det jo holde

Oki. Kjedelig. Bruker det i Bergen selv i øspøs og helt tørr:) til den prisen bør det jo holde

Bruker hoppindressen i bergensområdet i øspøs, så veldig fornøyd med at den er såpass vanntett:)

Beaver. Fikk av svigermor. Og jeg lo når jeg fikk det. Faktisk har jeg såpass barnslig humor. Jeg lo fryktelig høyt når hu ga meg det [emoji849][emoji23] Endte med hu lo også når hu innså hva jeg lo av da.

Syns forresten regntøyet er veldig godt da. Holder seg godt i vestlandsvær [emoji16]

Last edited by a moderator:
Jeg har fra dovrefjell, men det er alt for stort. Og så foretrekker jeg heller skallbukse og skalljakke, selv om det tåler litt mindre vann før jeg blir våt. Der har jeg fra 24 og stormberg (jakker) og helly hansen og stormberg (bukser).

Kunne tenkt meg et nytt og bedre regnsett da, vært greit med noe som holder meg så godt som helt tørr de verste regnværsdagene. Skalljakkene mine holder ikke mål der.

Har nordheim skalljakke og bukse med vannsøyle på 10 000 mm. Veldig fornøyd! Puster bra og tåler MASSE vann

Har Norheim hjemme og Helly Hansen på jobb. (Barnehage)

Har skalljakke og bukse fra Stormberg. Brukes både hjemme og på jobb i barnehage. Veldig fornøyd med det :D

Back
Topp