Regntøy m/for

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Er det noe bra eller blir det fort klamt?  Er det bedre med vanlig regntøy å heller ta på fleece eller ulldress under?

Dere som har med for har dere vanlig regntøy til litt varmere vår/sommer dager?

ORIGINAL: nussnøff

Er det noe bra eller blir det fort klamt?  Er det bedre med vanlig regntøy å heller ta på fleece eller ulldress under?

Jeg anbefaler regntøy uten for.
Pga det blir meget varmt, og det tar mye lengre tid å tørke regntøy med for en uten. Absolutt bedre å ha fleece og ulltøy til å bruke under, en å ha foret regntøy.

best med vanlig regntøy, for blir det foret vått kan det ta lang tid før det tørke, og regntøyet blir jo ødelagt i tørketrommel. Bedere å ha fleece eller ulldress utenom.

Har fått regntøy med for av farmor til G i år, kjempeglad.
Han hadde regntøy med tykt for i... forfjor?
Opplevde det som veldig bra - helt vanntett, smidig, varmet godt og ble ikke ekkelt klamt.
Så vi ønsket oss det til i vinter også - jakken fungerer bra som selvstendig høstjakke også.

Men vi har vanlig, uforet regntøy til varme, våte dager ja!

Har Didrikson fleeceforet regnsett til begge småungene- og det er genialt.. Men vi har også vanlig regnsett for sommerdager..
Jeg foretrekker det MED for når det er kjølig ute, det er mye lettere for dem å bevege seg i det- og de slipper klær som sklir opp og ned under utetøyet og skaper ubehag!

ORIGINAL: anninger

ORIGINAL: nussnøff

Jeg anbefaler regntøy uten for.
Pga det blir meget varmt, og det tar mye lengre tid å tørke regntøy med for en uten. Absolutt bedre å ha fleece og ulltøy til å bruke under, en å ha foret regntøy.

Det har jeg aldri opplevd faktisk. Fleece (som de fleste er foret med) tørker veldig fort..

Back
Topp