Regnskapsfører uten autorisasjon

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Er det noen som jobber som det her inne? Hva har du i årslønn og hvor mange års erfarig har du? Privat eller offentlig sektor?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, begynte som lærling i 2009. Er i min 3.permisjon no, sa har jo vært ein del borte. Har 320 000, privat sektor.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, begynte som lærling i 2009. Er i min 3.permisjon no, sa har jo vært ein del borte. Har 320 000, privat sektor.

Oki :) eg har 4 års ansinitet no i kommunen og har 322.000. Hadde håpa å fått jobb i privat og gått litt opp. Men det e kanskje ikkje så store forskjellene? Vet du om det e forskjell kommunalt og privat der du bor? Har hørt lønna kan variere fra ulike kanter i landet. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her får nok kommunen bedre betalt, og det er nok mange andre plasser i landet som får bedre betalt. Dette er ofte eit tema på jobb, men eg har aldri satt meg inn i det, og engasjert meg så mykje. Driver å utdanner meg, og får god hjelp til utdanningen. Så føler ikkje at eg kan kreve noko meir i lønn Blir vel å sette seg meir inn i kva som er normalt å få betalt, og kreve meir når eg har blitt autorisert rekneskapsfører☺

Back
Topp