Nåssåbjønnen
Betatt av forumet
Noen som jobber som det her? Er du en racer på tall, eller brukes gode hjelpemidler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma til Andrea
Tror nok det er viktigere å være en racer på system, om du skjønner hva jeg mener.
Akkurat regning driver en svært lite med, det gjør jo dataen...
Men orden i systemet er viktig.
ORIGINAL: MammaMia98
Tror nok det er viktigere å være en racer på system, om du skjønner hva jeg mener.
orden, system og struktur er alfa omega. OG gidde lese seg opp på nye regler. ting endrer seg hele tiden, så mannen min leser mye om masse forskjellig. Er alltid noen nye utfordringer når han tar årsoppgjør feks. nye regler og nye problemstillinger...
ORIGINAL: Nåssåbjønnen
Dette er en jobb der dem ikke krevde noen form for regnskapsutdannelse...
ORIGINAL: KariKanin
ORIGINAL: MammaMia98
orden, system og struktur er alfa omega. OG gidde lese seg opp på nye regler. ting endrer seg hele tiden, så mannen min leser mye om masse forskjellig. Er alltid noen nye utfordringer når han tar årsoppgjør feks. nye regler og nye problemstillinger...
mhm!
Dette er et rimelig sikkert fremtidig yrke, fordi skattesystemene blir mer og mer kompliserte så mannen i gaten må ha hjelp[:)][:)]