Er det noen som vet om noen steder som selger regnklær i små størrelser? Gjerne nettbutikk. Jeg skulle helst hatt noe i str 74 til lillesøster, men finner bare masse fra 86 og opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: TauZa
har en regnbukse i str. 74 fra kappahl (som jeg kjøpte for 32 kr[:D] )
ORIGINAL: Sukkertopp
Da får jeg prøve der.[:)] Krysser fingrene for at de ikke solgte de for 32 kroner fordi de skulle slutte å selge det, det hørtes stygt ut som siste rest av salget.
ORIGINAL: Babyfacepsycho
Slet med det samme i høst. Og nå i vår endte vi opp med og kjøpe denne.
Er fra me too og jeg kjøpte den på babyproffsen.
Den er foret da. Eller så fikk vi tak på todelt regnsett i strl 80 til henne i høst, på sportsbutikken, men liker mye bedre heldress når hun er så liten. [:)]
Da får jeg prøve der.[:)] Krysser fingrene for at de ikke solgte de for 32 kroner fordi de skulle slutte å selge det, det hørtes stygt ut som siste rest av salget.
Det er to år siden jeg kjøpte den da.. aner ikke hvordan beholdningen er nå..
ORIGINAL: Babyfacepsycho
Slet med det samme i høst. Og nå i vår endte vi opp med og kjøpe denne.
Er fra me too og jeg kjøpte den på babyproffsen.
Den er foret da. Eller så fikk vi tak på todelt regnsett i strl 80 til henne i høst, på sportsbutikken, men liker mye bedre heldress når hun er så liten. [:)]
Den var nydelig![:)][:)]
Jeg er mest ute etter todelt, og kan ikke ha foret. Har bare tenkt å ta henne ut i varmt sommerregn i første omgang, og så liker jeg å bruke bare regnbuksen for krabbing i vått gress når været er blitt fint igjen.[:)]