Regnklær i små størrelser

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Er det noen som vet om noen steder som selger regnklær i små størrelser? Gjerne nettbutikk. Jeg skulle helst hatt noe i str 74 til lillesøster, men finner bare masse fra 86 og opp.

har en regnbukse i str. 74 fra kappahl (som jeg kjøpte for 32 kr[:D] )

Slet med det samme i høst. Og nå i vår endte vi opp med og kjøpe denne.

Er fra me too og jeg kjøpte den på babyproffsen.
Den er foret da. Eller så fikk vi tak på todelt regnsett i strl 80 til henne i høst, på sportsbutikken, men liker mye bedre heldress når hun er så liten. [:)]

ORIGINAL: TauZa

Da får jeg prøve der.[:)] Krysser fingrene for at de ikke solgte de for 32 kroner fordi de skulle slutte å selge det, det hørtes stygt ut som siste rest av salget.

ORIGINAL: Sukkertopp

Da får jeg prøve der.[:)] Krysser fingrene for at de ikke solgte de for 32 kroner fordi de skulle slutte å selge det, det hørtes stygt ut som siste rest av salget.

Det er to år siden jeg kjøpte den da.. aner ikke hvordan beholdningen er nå..

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Den er foret da. Eller så fikk vi tak på todelt regnsett i strl 80 til henne i høst, på sportsbutikken, men liker mye bedre heldress når hun er så liten. [:)]

Den var nydelig![:)][:)]

Jeg er mest ute etter todelt, og kan ikke ha foret. Har bare tenkt å ta henne ut i varmt sommerregn i første omgang, og så liker jeg å bruke bare regnbuksen for krabbing i vått gress når været er blitt fint igjen.[:)]

Det er to år siden jeg kjøpte den da.. aner ikke hvordan beholdningen er nå..

Hmm, jeg mener at de ikke hadde for en mnd siden her, men jeg skal sjekke på nytt i alle fall.

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Den var nydelig![:)][:)]

Jeg er mest ute etter todelt, og kan ikke ha foret. Har bare tenkt å ta henne ut i varmt sommerregn i første omgang, og så liker jeg å bruke bare regnbuksen for krabbing i vått gress når været er blitt fint igjen.[:)]

Da anbefaler jeg kappahl, for der hadde dem noe så jeg, eller så har dem nok på de fleste sportbutikker. [:)]
Tror kanskje jeg så noe på hm også, men sjekket ikke hvor små størrelser dem hadde for var til største jenta mi jeg så etter når jeg var der, men dem hadde hvertfall mye regnytøy. [:)]

Har i 74 fra Abeko, men vet ikke hvor du kan få kjøpt det merket.
Er mega fornøyd med det jeg iallefall, godt og mykt[:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

har i str 80 fra cubus til minstetuppa her[:)]

skulle se på Cubus etter det i dag, men den kosta 800 kr tilsammen for bukse og jakke[:-]

de fleste merkene starter på str 80 tror jeg,husker ei venninne slet med å finne str 74.Men ser jo noen her har klart det da[:)]

Back
Topp