Aldri betalt for noe når det har gjeldt guttungen.
Verken henvisninger eller andre ting.
Nei, ikke jeg heller. Før nå. Merkelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri betalt for noe når det har gjeldt guttungen.
Verken henvisninger eller andre ting.
Da dattera fikk en brannskade som 2åring, og dro for sårpleie på sykehuset, fikk jeg alltid regning på "utstyr"... De var alltid på sånn.. 25,-, så, det kostet dem nok nesten mer å sende ut fakturaen ><
Ja, det er nok ikke langt unna i hvert fall. Fakturagebyret var på 55, beløpet som kreves av legen 59.
Er sikkert utstyret til halsprøve!![]()
Ikke bare nesten.Da dattera fikk en brannskade som 2åring, og dro for sårpleie på sykehuset, fikk jeg alltid regning på "utstyr"... De var alltid på sånn.. 25,-, så, det kostet dem nok nesten mer å sende ut fakturaen ><
Mye mulig.. Har bare aldri betalt for det før, enda hun tar sånne halsprøver regelmessig.. Men så var det vikarlege, så alt er forsåvidt mulig.
Ikke bare nesten.
Det koster i arbeid for den som skal lage faktura, papir og konvolutt og porto og registrering av innbetaling son krysses mot fakturaen såpass at beløp under 200 kr er somregel ille lønnsomt å inndrive...
Jeg skal det altså, men som jeg skrev i hi er det fredag og ingen mulighet for å ringe. Derfor dette detektivarbeidetRing å spør? Kanskje de sletter den...? Jeg fikk en faktura en gang jeg ikke viste jeg skulle betale.. Jeg krevde å få fakturagebyr slettet og det fikk jegfor hadde jeg vist om at jeg måtte betale hadde jeg gjort det..
Legen kan ta vetalt for materiell som brukes og henvisninger som blir sendtDu skal ikke betale for det du har gjort hos legen når barnet er under 16![]()
Legen kan ta vetalt for materiell som brukes og henvisninger som blir sendt![]()
Hva er det som kan koste penger hos legen for barnet mitt? Jeg hater å få regninger på fredager når jeg vil vite hva det gjelder. Det er altså en uspesifisert regning. Datteren min var hos legen, tok halsprøve og crp, fikk en resept og ble henvist til ØNH. Hva av dette er det som koster penger og ikke dekkes av helfo?
Ja materiale som bandasje olmen ikke for Crp og Strep feks, det er det egne takster for
![]()
Om du er veldig interessert kan du be om å få se hvilke takster som er brukt å regningskortet. Da vet du hva som koster penger.
Det er vel ikke store summen det blir for barn under 16 år uansett, max 90?
Undersøk hvilke takster som ble brukt.Beløpet er bagatellmessig. Men jeg liker å vite hva jeg betaler for.
Vi har betalt for henvisning til spesialistOg henvisning skal gå under konsultasjonstaksten, hvis det er noe som gjøres/bestemmes under konsultasjonen![]()