Regning av hjertelyd.. noen?

Phoebee

Elsker forumet
Jeg prøvde nettopp angelsounden og fant en fin hjertelyd. Prøvde å regne men er litt usikker.. d var 22 slag på 10 sekund.. skal jeg da gange med 6? Får da 132. :) Var d gutt hvis d var under 140 eller omvendt?

På mine jenter var d først rundt 160 på første kontroll så har de ligget på 140-145 på resten av kontrollene.

På spiren denne ganen startet det med 158 på første kontroll..og nå er den på 132.

Hva tror dere?

det sies at det er gutt når det er under 140 slag ja[:)] så blir spennende å se hva det blir denne gangen da[:)]

jeg telte forresten hjerteslaga jeg også første gangen, og kom fram til 138, men da jeg var hos jordmor viste det seg at det var 157[;)] er litt vanskelig å telle nøyaktig synst jeg[8D]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

det sies at det er gutt når det er under 140 slag ja[:)] så blir spennende å se hva det blir denne gangen da[:)]

jeg telte forresten hjerteslaga jeg også første gangen, og kom fram til 138, men da jeg var hos jordmor viste det seg at det var 157[;)] er litt vanskelig å telle nøyaktig synst jeg[8D]

ja jeg tror ikke jeg skal sette min lit til mine telleegenskaper da.. venter nok til UL for å se.. men må jo innrømme at d gjorde meg en smule spent..[;)]

Ooooooh! Spennende![:D]

Gutten min hadde alltid hjertelyd under 140. Faktisk som regel rundt 130 og også under dette.

Denne babyen har vi ikke fått målt hjertelyden på. Legen jeg var hos på tidlig UL sa bare at hjertet slo fort nok, og at det var godt over 100 slag pr min.[8|]

Men litt som deg som er usikker på om dere "i stand til" å få gutt, så er jeg usikker på om vi er "i stand til" å få jente. Hehe. [;)] Vi får bare vente og se...

ORIGINAL: Putle

Ooooooh! Spennende![:D]

Gutten min hadde alltid hjertelyd under 140. Faktisk som regel rundt 130 og også under dette.

Denne babyen har vi ikke fått målt hjertelyden på. Legen jeg var hos på tidlig UL sa bare at hjertet slo fort nok, og at det var godt over 100 slag pr min.[8|]

Men litt som deg som er usikker på om dere "i stand til" å få gutt, så er jeg usikker på om vi er "i stand til" å få jente. Hehe. [;)] Vi får bare vente og se...

hahaha, i know! [:D]
Ja vi får vel bare smøre oss med tålmodighet! Når hadde du fått UL time?
og er d public nu?

og sett bilde mitt her på sia? [;)]

Dette med hjerteslag og kjønn skal visst ikke være så mye å stole på så tidlig i svangerskapet...har hørt at det er senere, altså fra uke 30 man kan begynne å se på hva slagene ligger på...

Back
Topp