Regnfull ONSDAG!

x1x83modell

Elsker forumet
God morgen!

For et vær!!![&:] 

Hatt ei ok natt. men er så utrolig trøtt for tiden. Klarer nesten ikke åpne øynene i 6 tiden når snuppa våkner...[&o] 

Skal bake litt idag. Skal ha bursdag for sønnen til samboer i morgen. Greit tidsfordriv i øs pøs regnvær da! [:)]

Ha en fin dag!

God morgen!

Her og detter det ner, rett og slett skikkelig høstvær på det beste. I dag skal det vaskes både kær og leilighet. skal også rydde i skap og skuffer, en haug med klær som kan pakkes ned og tas opp til våren igjen.

Ha en fin fin dag jenter [:D]

God morgen alle sammen!
Ja, for et vær! Regner masse, og som det blåser[&:][8|] Hadde vært kjempedeilig å bare holdt seg inne, men jeg må nok på jobb... Sambo og Natalie sov ennå godt i dobbeltsengen, med hodet til hver sin side...kjempesøtt!

Ha en strålende dag[:D][;)]

God morgen!!!
Ja, vi må nok innse att i 2007 ble det ingen sommer......(på vestlandet)
Det er skikkeligt høstvær i dag.
Skal ut å handle mer skolesaker til barna i dag, å så har jeg lovet dem at
vi skal på Mc Donald......
Ellers blir det nok en innedag her og i dag....
Ha en fin dag, jenter

Klem klem

Hei og hopp[:D]

Flott vær her ja. Deilig det.
Treff i dag, med pusi82 og Trønderpia82. Tror ikke det blir flere enn oss, som jeg vet om iallefall...

Natta har vært som vanlig i det siste, sov fra 2030 til 0800[:)] inn med smokken en gang[:D]

Ha en fin dag alle sammen, håper dere får litt finere vær snart, dere som har regn og storm.

Hei å hopp

Idag er det treff for Dynna, Trønderpia å meg med barna våre!! Er det andre i nærheta her så er dem velkommen dem å! Vi skal gjøre Egon utrygg [8D] (Håper ikke lillemannen min får hyleanfalll hehe)

Nå skal jeg bade casper å se om jeg får han til å sove litt etterpå!

Ha en fin dag

God dagen ja!

I dag sov Marie hele natten og til 8.45. Holdt på å forsove meg til første treff med min nye kollega[8|] Regnet liksom med Marie skulle være vekkerklokke...

Har vært på jobb og truffet hun jeg skal jobbe med i år. Kjempegreit! Gleder meg veldig nå. Men gikk opp for meg i dag at jeg er ferdig med all permisjon med mitt første barn. Det er trist! Måtte felle noen tårer på vei til jobb[:(]

Så har svigerfar vært på besøk for han var i Bergen ang jobb. Og flinke permisjonsmannen min har rydde og stelt hjemme.

Ellers var vi på visning i går, og er spent på når første bud kommer, og hva det kommer på. Er litt rart at vi ser på hus igjen. Er liksom ikke ferdig med dette[:)]

God ettermiddag.
Høsten har kommet hit også nå. DVS den har vært her siden juni, med en og annen soldag innimellom.

Trygve sov helt til halv ni i natt uten å få sin vanlige flaske! Deilig.

I dag skal vi ikke noe. Er hjemme nok en dag fra jobb, men i morgen må jeg være frisk igjen for da skal vi på tur. Og det kan de ikke hvis ikke jeg er med!

ha en fin dag alle sammen.

Back
Topp