Regnet feil, eller...?

Sunsmile

Forelsket i forumet
Var nettopp på ultralyd. Her målte hun embrioet til 5+3. Og det stemmer på en måte etter en mens som var "merkelig". Siden den var merkelig har jeg regnet ut i fra mensen før den og da kom til 8+3.
Siden embrioet var så lite, fant hun ikke hjerteslag. Ut i fra BV sin terminkalkulator begynner hjerte å slå om 2 dager. Skal derfor tilbake på kontroll på mandag for å se.
Mange blanede følelser, men prøver å tenke positivt:)
 
Men når jeg ser på kalenderen og bilder jeg har tatt, tror jeg nok ikke det er håp:(
 
Håper det går bra :) Krysser fingrene for deg!
 
Fikk du positiv test så tidlig at du kan være 8 uker på vei nå? Hvis ikke, så kan det vel være at du egentlig ble gravid senere!? Håper det går bra uansett :)
 
ånei, samme som skjer med meg :-( Ny ultralyd i morgentidlig på meg for å få svar.. Min termin er helt umulig at er feil, så ikke en god følelse når fosteret ble målt 1-2 uker for lite. Lykke til, til deg <3
 
Krysser fingrene for deg <3
 
ånei, samme som skjer med meg :-( Ny ultralyd i morgentidlig på meg for å få svar.. Min termin er helt umulig at er feil, så ikke en god følelse når fosteret ble målt 1-2 uker for lite. Lykke til, til deg <3
Lykke til til deg også <3
 
Fikk du positiv test så tidlig at du kan være 8 uker på vei nå? Hvis ikke, så kan det vel være at du egentlig ble gravid senere!? Håper det går bra uansett :)
Både ja og nei:/ da skulle jeg gått ut i fra at første dag i siste mens var 14/9. Og jeg testet positiv 3/10. Så litt usikker:/
 
Både ja og nei:/ da skulle jeg gått ut i fra at første dag i siste mens var 14/9. Og jeg testet positiv 3/10. Så litt usikker:/

Jeg testet svakt positiv første gang 1. Oktober, og er jo bare 6+2 nå. Så det kan vel være at du er litt kortere på vei?
 
Håper det sånn egentlig:) prøver å holde motet oppe. Men det var et slag i magen. Veldig spent på mandag.
 
Krysser fingrene for mandag!!
Dette går nok bra skal du se :D *klemmepå*
 
Utrolig glad for denne gruppen:) den hjelper meg masse:) mannen min er god til å trøste, men når han ikke forteller meg hva han føler, er det ikke like enkelt:/ men her er vi mange i samme "båt", noe som gjør det mer virkelig:) ❤️
 
Var nettopp på ultralyd. Her målte hun embrioet til 5+3. Og det stemmer på en måte etter en mens som var "merkelig". Siden den var merkelig har jeg regnet ut i fra mensen før den og da kom til 8+3.
Siden embrioet var så lite, fant hun ikke hjerteslag. Ut i fra BV sin terminkalkulator begynner hjerte å slå om 2 dager. Skal derfor tilbake på kontroll på mandag for å se.
Mange blanede følelser, men prøver å tenke positivt:)
Jeg trudde selv var 7 uker nærmere 8 men var knappe 6. Det kom av at eggløsningen kom senere enn normalt.
 
Om jeg regner fra siste mens 16.9, så er jeg i uke 6. Men jeg vet at eggløsningen min ikke var før 6.10, så jeg er bare i uke 5.
Håper du får gode nyheter på neste ul!
 
Det kan godt være jeg tar feil her, men.. Er ikke embryoet ca. 2 uker yngre enn vanlig beregning (altså fra siste mens)? Så hvis det er 5+3 er du 7+3 på vei? Si hvis jeg tar feil :)

Masse lykke til :)
 
Back
Topp