Regne ut foreløpig termin

Srenit

Glad i forumet
Hvilken terminkalkulator bruker dere for å regne ut menstermin? Her jeg bor er det esnurra, dvs 283 dager som gjelder. Men usikker på hvilken terminkalkulator som regner ut den.
 
Men spørsmålet er jo heller hvilken dag du hadde eggløsning :) Her vet jeg eksakt dato og termin (blir ikke endret) grunnet prøverør.
 
Okay, da får jeg samme resultat uansett om jeg tar utfra når jeg tror el var og menstermin. Så da stemmer 2 aug. Ble litt usikker på denne appen jeg har fulgt.
 
Okay, da får jeg samme resultat uansett om jeg tar utfra når jeg tror el var og menstermin. Så da stemmer 2 aug. Ble litt usikker på denne appen jeg har fulgt.

Problemet med slike kalkulatorer er jo at du bør både vite sykluslengde, hvilken dag eggløsningen skjer osv osv. Derfor du fort kan bli satt fram eller tilbake noen dager på UL.
 
Problemet med slike kalkulatorer er jo at du bør både vite sykluslengde, hvilken dag eggløsningen skjer osv osv. Derfor du fort kan bli satt fram eller tilbake noen dager på UL.
Det kan man uansett om man har kontroll på syklus etc, pga man vet jo ikke helt når det festet seg, vokser sakte osv. Men jeg vet at min syklus er på 27 dager :)
 
Det kan man uansett om man har kontroll på syklus etc, pga man vet jo ikke helt når det festet seg, vokser sakte osv. Men jeg vet at min syklus er på 27 dager :)

Jo forsåvidt, men jeg er heldig der. Ved prøverør så endrer de ikke termin :)
 
Jeg syns det er vanskelig å regne rett på babyverden sin, fordi jeg har varierende sykluslengde :/ Men snittet mitt er vel på 29-30 dager.
 
Back
Topp