Regndusj/takdusj

Det blir man definitivt så sant man har en nyere sparedusj. Finnes en rekke varianter i alle prisklasser. Jeg har svært tykt og langt hår. Null problem å få håret gjennomvått på en-to-tre :). Og nei, det er dusjing osv som virkelig er stedet der man kan spare vann, for det er enorme vannmengder som går med selv til en kortvarig dusj.
Min er både ny og dyr! Her bruker vi det samme vannet til oppvarming og dusj. Så er ikke noe miljøsvin, men liker å bli våt og ren etter en dusj :)

Sånn vill eg og ha. Men er väl ikkje mye tryckk i de. Eg kommer aldrig få skylla ut håret mitt .

Hehe mange meninger her :D

Takk for tips, skal ta en titt på dem!

Jeg brukte hånddusj til å vaske håret, men før og etterpå nyter jeg å bare stå under vannet mens det renner, så utrolig deilig å bare kjenne vannet ned over kroppen. I tillegg er den jo bredere enn en vanlig dusj, så den får dekket hele kroppen med vann, ikke bare en og en skulder.

I love it :D

Megaflis har mange forskjellige, og er jevnt over bra på pris :)

http://megaflis.no/baderom/dusjsett.html#/page/1

Og for å hive meg i sparedusjdebatten, her har vi sparedusjfunksjon, med justerbar stråle. Er kjempefornøyd med det, blir skikkelig våt og tømmer ALDRI varmtvannstanken, selv om jeg elsker å stå leeeeenge i dusjen ;)

Megaflis har mange forskjellige, og er jevnt over bra på pris :)

http://megaflis.no/baderom/dusjsett.html#/page/1

Og for å hive meg i sparedusjdebatten, her har vi sparedusjfunksjon, med justerbar stråle. Er kjempefornøyd med det, blir skikkelig våt og tømmer ALDRI varmtvannstanken, selv om jeg elsker å stå leeeeenge i dusjen ;)

Ja de var jo gasnke rimelige :D

Hvilken sparedusj har dere da??

Ja de var jo gasnke rimelige :D

Hvilken sparedusj har dere da??
Har ikke link til den dessverre, er en jeg kjøpte på Jernia for 2 år siden. Tipper de fleste forhandlere har noe tilsvarende da :)

Hater de som er på treningssenter/badeland i allefall. Kommer 1-2 dråper i håret, resten sprees utover gulvet, ikke får e håret vått nok da e e liten på høyda så rekker ikke opp.
Har dusja i nok mange sånne dusjer, hater det! Greit hvis man ikke har tenkt å vaske håret.

Vi er i planen om å renovere badet nå og sånn der dusj, skal jeg helt klart ha :) Skal jo en vanlig hånddusj i tillegg til feks hårvask.

Hehe mange meninger her :D

Takk for tips, skal ta en titt på dem!

Jeg brukte hånddusj til å vaske håret, men før og etterpå nyter jeg å bare stå under vannet mens det renner, så utrolig deilig å bare kjenne vannet ned over kroppen. I tillegg er den jo bredere enn en vanlig dusj, så den får dekket hele kroppen med vann, ikke bare en og en skulder.

I love it :D

Og dekket hele fjeset. Grøss! Skjønner ikke hvordan folk orker :p Jeg slutter å puste om jeg får vann eller vind i fjeset :p
Men det jo helt nydelig ut da!

Sånn har vi også, men bruker den aldri.. Synes ikke noe om den faktisk så vi bruker hånddusjen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp