Regn!!

Boblefrua

Forumet er livet
Har himmelen åpnet seg hos dere? ?

Her regner det helt vilt:confused:

Gjetta! Her er det evakueringen og oversvømmelser og hva verre er :P Bor i Vestfold. Jeg har aldri på mine 26 år opplevd noe lignende! Skulle ønske jeg hadde noe yttertøy som passa og at jeg fikk på meg gummistøvlene, så jeg kunne gå ned den bortskylte grusveien opp til huset vårt, og gått og sett på de nye elvene vi har fått i undergangene og langs sykkelstiene... Syns det er spennende så lenge det ikke ødelegger noe for oss, og foreløpig er alt knusktørt! Bor i bratt bakke ;) kommer godt med iblant!

Har det.
Her har det vært totalt skybrudd

Hadde deg i går vi. Bhg ble evakuert. Kommunen måtte grave bort gå stien fra nabolaget vårt og til bhg for å lette på trykket i bekkene. Det forhindret både oversvømmelser i bhg og huset vårt. Begge ble oversvømt i 2012.

Blå himmel,sol og 17° ;)

Hadde deg i går vi. Bhg ble evakuert. Kommunen måtte grave bort gå stien fra nabolaget vårt og til bhg for å lette på trykket i bekkene. Det forhindret både oversvømmelser i bhg og huset vårt. Begge ble oversvømt i 2012.
Syns det er så tragisk! Håper det berger i år..

Akkurat nå regner det ikke. Har heller ikke regnet så mye i dag, var mye verre i går..

Fint vær her i dag, solen kom fram etterhvert og det har vært opp mot 20 grader faktisk!

Ikke noe regn her.

Back
Topp