REGN REGN GÅ DIN VEI....

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
SOL SOL KOM TIL MEG
SE HER SITTER JEG
Å SYNGER MENS DET REGNER!!!

pokker heller da... piss regn å jeg skal ikle meg festdrakt og ungene skal ha på seg bunader.....
men da jeg nevnte for foreldrene mine å se 17 mai tog på tv fikk jeg jo da dritt kjeft for ungene måtte ut...

Så da spør jeg jeg... hva er poenget med å ta på de bunader når det regner så jævli å de uansett må sitte pakka inn i regnetrekk å gå i regntøy... det må da være bedre med litt varmere tøy da....

åhh....... hater regn 17 mai... kaldt er det å!!!!

vær gla d er regn...
SNØ SNØ GÅ DIN VEI!!!!!

sitter med samme dilemma her................er det lov å gå i "vanlig" klær på en sånn dag?

ORIGINAL: Phoebee

vær gla d er regn...
SNØ SNØ GÅ DIN VEI!!!!!

Helt ening..
For jeg bor 40 min unna trådstarter og her SNØR DET[:'(]

ORIGINAL: EmiliesMor

sitter med samme dilemma her................er det lov å gå i "vanlig" klær på en sånn dag?

tja si det... regntøy må de jo ha under så da synes jo ikke klærne under eller gjøre som beta sier ta på ulltøy også under bunader... hmm... tror det er en relativt god ide... paraply har vi jo å men de blir jo dritt kaldt...

å sorry phoebee kjipt det snør hos dere vi har jo litt samme dilemma men heldigvis ikke snø...
Teller den store haggelen som kom i går... [:)]

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: Phoebee

vær gla d er regn...
SNØ SNØ GÅ DIN VEI!!!!!

Helt ening..
For jeg bor 40 min unna trådstarter og her SNØR DET[:'(]

kødder du snør det i Sigdal... hevlete altså... ikke 17 mai da...
men det er jo kjipt uansett... byr på litt ekstra planlegging som dumme meg ikke gjorde i går kveld....[:-]

da var jeg hjemme igjen... gjennomvåte blei vi men vi fikk sett på toget... unger og voksne har nå trekt i kosedresser så her sitter vi i sofaen å koser seg... gikk hjemmefra klokka 10 å var hjemme igjen før 11 synes vi fikk sett en del på de 45 minuttene altså...

Back
Topp