regler ukas bilde

bondekone

Forumet er livet
Hei jeg vil gjerne starte ukas bilde igjen håper dere vil være med

ny tråd for nytt tema helst innen mandag kl 21 hvis mulig

Regler:
Her ska det kunne være temaer med og uten barn for at alle løpet av kan også være med, bare en er innen for temaet som er lagt ut

Kun ETT bidrag hver!

Bildet legges ut i ukens bilde-tråden

Bilde skal være tatt av deg selv
Bildene ska ikke overredigeres, ingen efekter som rammer og snakkebobler, naturlige bilder

Blir det to vinnere, blir det omkamp

Vinneren bestemmer neste ukes tema

Siste frist for å sende inn bidrag er fredag kl 21
Avstemningen går fra fredag til søndag kl 21 

Vinnerens ansvar:

Lage ny konkurranse, senest tirsdag! *(legg ved regler og tidligere temaer i hovedinnlegget)

Lage avstemningstråd

Lage tråd om vinneren, og sende PM til den som vant

Fjerne bildene fra avstemningen og bildet fra vinnertråden innen en uke etter konkurransen

Sørge for at noen andre tar ansvaret for konkurransen dersom man ikke har anledning selv

Forstår jeg deg rett hvis premien til vinneren bare er en masse ekstra arbeid?

Zirup skrev:

Premie..?
Ny her?
:)

Uken bilde er bare en koselig og uhøytidelig konkurranse, for de som vil være litt ekstra sosial. Man får se mange fine og morsomme bilder. Den som vinner får en ukes ære og berømmelse. Masse ekstra arbeid er det neppe ;)
Og så er det jo frivillig å være med!

Gollemor skrev:

Zirup skrev:

Premie..?
Ny her?
:)

Uken bilde er bare en koselig og uhøytidelig konkurranse, for de som vil være litt ekstra sosial. Man får se mange fine og morsomme bilder. Den som vinner får en ukes ære og berømmelse. Masse ekstra arbeid er det neppe ;)
Og så er det jo frivillig å være med!

Jada, jeg skjønte det, det var ikke så alvorlig ment fra min side :) Det så bare så voldsomt ut når "halve innlegget" beskriver vinnerens plikter. 

Og jepp, jeg er ny her! (Det var kanskje tydelig siden jeg er så teit at jeg ikke skjønte at det var frivillig eller?... hihi)  

Zirup skrev:

Jada, jeg skjønte det, det var ikke så alvorlig ment fra min side :) Det så bare så voldsomt ut når "halve innlegget" beskriver vinnerens plikter. 

Og jepp, jeg er ny her! (Det var kanskje tydelig siden jeg er så teit at jeg ikke skjønte at det var frivillig eller?... hihi)  

Haha!
Ja, her settes de nye på plass ved første og beste anledning
Velkommen.
(Hadde hun ikke skrevet reglene så tydelig, hadde det vært side opp og side ned med syting om hvor dumme regler det var/ikke var, straks noen tapte)

Jeg er faktisk enig med Zyrup. En av grunnene til jeg aldri har deltatt, er at jeg ikke har orket ekstraarbeidet det faktisk må være å vinne. 

IsThaBeth skrev:
Jeg er faktisk enig med Zyrup. En av grunnene til jeg aldri har deltatt, er at jeg ikke har orket ekstraarbeidet det faktisk må være å vinne. 

Det tar jo hele 5 minutter..
;)

IsThaBeth skrev:

Samme her!

Fem minutter eller en time, spiller ingen rolle, da jeg MÅ sette av tid til både og lage ny konkurranse, avstemming +++  Høres ut som ett slit i mine ører!

Frk. Tvert I. Mot skrev:

IsThaBeth skrev:

Samme her!

Fem minutter eller en time, spiller ingen rolle, da jeg MÅ sette av tid til både og lage ny konkurranse, avstemming +++  Høres ut som ett slit i mine ører!

Er ikke værre enn å la være å delta

la nå være å diskutere å fylle tråden med tull her

nemi.marselia skrev:

Frk. Tvert I. Mot skrev:

IsThaBeth skrev:

Samme her!

Er ikke værre enn å la være å delta

la nå være å diskutere å fylle tråden med tull her

All ære til Bondekone for å ha tatt initiativ til at vi gjenopptar tradisjonen det tydeligvis har vært å ha ukens bilde.

Det var ikke noe forsøk på diskusjon, det var et forsøk på å si litt om hvorfor en ikke har deltatt. Da jeg var ny her, og jeg følte meg ny LENGE, var det ukens bilde. For meg, virket det veldig krevende det som skal gjøres før neste konkurranse. For meg.  Det var mitt forsøk, å bygge oppunder og være enig med en bruker som svarer ovenfor her, at jeg forstår hva hun mener. 

I tillegg så har vi etter omleggingen hatt omtrent ti tråder om dagen: Hvordan legger jeg inn bilder. Er sikker på det ikke blir færre av disse trådene nå. Hvorfor synes du dette var så tull da Nemi? Skulle vi ha laget en egen tråd, der vi sa hvorfor vi ikke har deltatt på fotokonkurransen? Og selvfølgelig, det er fritt valg å delta, det skjønner vi alle.

Men, vi kan være såpass at vi ser på grunnene til at folk ikke deltar. Kanskje organiseringen kunne vært sett på. Hadde det vært en mulighet at ukens vinner fant ut neste ukes tema, men at administratorene fikk ansvar for de andre oppgavene?

IsThaBeth skrev:

Samme her.. men det er ikke nødvendigvis fordi det er mye ekstra arbeid , men jeg klarer ikke å lage en slik avstemning.. aldri forstått hvordan jeg lager flere alternativer osv.. så det har jeg gitt opp

Men er en fin ting da... hadde nok hengt meg på om jeg forsto dette med avstemningen

Legger inn første bilde jeg da :P

Jeg har et bilde som jeg synes viser nye muligheter, men vet ikke om jeg tør å legge det ut. Er fra da dattera mi var nyfødt og lå på intensiven. Synes det ga nye muligheter til å se livet fra en annen vinkel osv.

flott tiltak, skal se om jeg finner ett bilde og får blitt med jeg og

Det ga meg nye muligheter til å se på livet på en annen måte

EFM skrev:
Jeg har et bilde som jeg synes viser nye muligheter, men vet ikke om jeg tør å legge det ut. Er fra da dattera mi var nyfødt og lå på intensiven. Synes det ga nye muligheter til å se livet fra en annen vinkel osv.

Legg det ut.

Back
Topp