N Nitapus Forumet er livet 14 Feb 2011 #1 Jeg kan ikke huske hvordan den går... mn jeg vet det finnes flere regler som teller tærne... noen som husker? [8|]
Jeg kan ikke huske hvordan den går... mn jeg vet det finnes flere regler som teller tærne... noen som husker? [8|]
Z *Zephyre* Forumet er livet 14 Feb 2011 #2 tær: tetil, tåtil, tillerot, neggelfru og storegubben hesten. fingere: tommeltott, slikkepott, langemann, gullebrand og lillepetter spillemann.
tær: tetil, tåtil, tillerot, neggelfru og storegubben hesten. fingere: tommeltott, slikkepott, langemann, gullebrand og lillepetter spillemann.
Z *Zephyre* Forumet er livet 15 Feb 2011 #3 Storetå, tilletå, timpen, tampen og lilletyta. En annen versjon: Tittil, tottil, tillarot, meglefrø og storegubben hesten Enda en versjon til: lilletå tåtille tellerose aberfrua storebromma hestebromma i skogen
Storetå, tilletå, timpen, tampen og lilletyta. En annen versjon: Tittil, tottil, tillarot, meglefrø og storegubben hesten Enda en versjon til: lilletå tåtille tellerose aberfrua storebromma hestebromma i skogen
IrenePirene Forumet er livet 15 Feb 2011 #4 sambo bruker: litlatå, tåtill, eppafru, sillarot og store gubben i garden :p
verteline Elsker forumet 15 Feb 2011 #5 sko min fole sko min hest hvilken tå sitter aller best? ikke den, ikke den, ikke den, ikke den, meeen den!...
sko min fole sko min hest hvilken tå sitter aller best? ikke den, ikke den, ikke den, ikke den, meeen den!...