Registrerte samboere?

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Hvor blir man det? Sambo og jeg har funnet ut at vi skal registrere oss... Har endret adressene våre i folkeregisteret til de samme nå... Hva gjør vi videre? Noen som vet[:D][8|]?
Mulig dette er feil forum? Jeg er nesten bare på generell jeg... Ny som jeg er, har jeg ikke oppdaget de andre ennå:P

Hmz det har ikke vi gjort[&:]

vi gjorde det på folkeregisteret[:D]

Det var der vi endret adressene.. Men på den ene siden kunne man også hake av om man var gift, ugift, registrert partner, skilt partner osv.. Men man kunne liksom ikke skrive inn navnet til den andre.. Hvis du skjønner:)?

Det er ikke noe formelt som er "registrert samboer" utover det å ha samme folkeregistrerte adresse.

(Registerert partner er "homofilt gift")

Oups.. måtte på do, henge opp to klesvasker og sette på nytt jeg... Så ble litt borte! Men takk for svar! Tenker ikke på samboerkontrakt nei... Har spurt pappa om det for lenge siden på vegne av noen andre (han er advokat) og han sier at det koster mellom 5000 og 10 000 å skrive en sånn kontrakt dersom man skal leie en advokat til det. (Noe man må...) Så alt det der vet jeg. Men det jeg tenkte på var registrerte samboere. For eksempel dersom man får barn så har fedre mye større rettigheter dersom man var registrerte samboere... Ikke at vi har noen plan om å få barn å splitte opp[;)] Bare tenker tenker tenker, slik som jenter ofte gjør[:D]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

vi gjorde det på folkeregisteret[:D]

Back
Topp