Registrering av navn

Kaina123

Flørter med forumet
Etter hva jeg har forstått skal man motta henvendelse fra skatteetaten vedrørende registrering av navn til barnet, som er nødvendig for å få fødselsnummer ol. Har dere mottatt dette? Jeg har ikke fått noe, og mini ble født 6. desember. Det har riktignok vært jul, men synes det har tatt litt lang tid?

Vi fikk for lenge siden - jenta kom til 5 des

Vi har heller ikke fått noe enda. Mulig jeg må sjekke det opp hvis det ikke kommer snart. 4 uker siden fødsel.

Har du logget inn på altinn og sett om skjema er klart? Jeg fikk både SMS og mail om at det lå klart. Fikk det i forrige uke, da var hun 4 uker.

Lille e født 17 desember, har ikke fått beskjed om navnevalg enda! Ringer om det ikke kommer iløpet av denne uken, vil søke bhg plass så raskt som mulig :-)

Jeg har ikke fått enda. Sjekket altinn senest i går.

Vi har registrert navn for lenge siden. Født 4. Desember. Jeg ville tatt kontakt med dem.

Jeg har fått mail og sms forrige uke, han er født 18.12.

Ringte i går, så mottok i dag. Det litt morsomme er at i dag fikk jeg også brev fra den norske kirke ang dåp mm. Så de er faktisk kjappere enn folkeregisteret, det hadde jeg ikke trodd :p

Ringte i går, så mottok i dag. Det litt morsomme er at i dag fikk jeg også brev fra den norske kirke ang dåp mm. Så de er faktisk kjappere enn folkeregisteret, det hadde jeg ikke trodd :p
Så bra det ordnet seg:)
Hvor ringte du?
Tror jeg må gjøre det selv også:)
Ikke noe registrert på altinn hos meg..

Fikk fødselsattesten i posten idag, så gikk fort fra vi sendte inn navnet :)

I dag fikk jeg mail av Skatteetaten om at navnet til snuppelupp er godkjent og at fødselsattest er på vei i posten!
Tok to dager med saksbehandlingen

Back
Topp