Registrering av bruker

Bkno3590872

Første møte med forumet
Lagde meg bruker her på babyverden i går. Når jeg hadde registrert meg kom det opp at jeg skulle bli tilsendt en gave eller noe? Tror kanskje det var bok eller noe, husker ikke, da jeg ble litt stressa. Eller er det jeg som bare surrer? Brukeren ble laget fordi jeg hadde spørsmål om noe, og synes generelt det er ganske interessant å være inne på forumene..

Isåfall, blir denne gaven tilsendt automatisk når man har registrert seg? Har liksom ikke noe interesse av å få en slik gave, da jeg bor hjemme hos mine foreldre og egentlig ikke har noe planer om barn o.l. i nærmeste framtid. Kjenner jeg blir ganske stressa, vil liksom ikke at noe fra babyverden skal dukke opp i postkassa, så begynner de å lure på hvorfor..

Noen som kan svare på dette? :confused005

Dukket i alle fall aldri noen bok opp hos meg, men mener å huske at det stod jeg skulle få en bok da jeg ble medlem her.

Jeg fikk aldri noe bok da jeg meldte meg inn vertfall.

Det er vel medlem i bokklubben det Da?
Fikk hvertfall aldri noe når jeg ble medlem :)
Men har vunnet premie i ettertid :)

Dukket i alle fall aldri noen bok opp hos meg, men mener å huske at det stod jeg skulle få en bok da jeg ble medlem her.

Samme her ;) ikke tenkt på det da før jeg så denne tråden ;)

Hei!

Når man melder seg inn på Babyverden og registrerer at man er gravid eller har barn, så får man tilsendt nyhetsbrev på mail og man får svangerskapsboken tilsendt (mulig det er noen endringer der akkurat nå, jeg er ikke helt oppdatert)

Om du har registrert deg men ikke lagt inn barn eller svangerskap så får du ikke tilsendt noe.

Velkommen til oss.

Takk for det! :)

Når jeg registrerte meg måtte jeg krysse av èn av de tre "alternativene".
Prøver å få barn, er gravid eller har barn. Jeg valgte da den øverste som var "Prøver å få barn" i og med at jeg måtte velge en av alternativene for å få registrert meg.

Dette betyr at jeg ikke får tilsendt boka, eller? o_O

- TS

Fikk aldri noe selvom jeg krysset av for at jeg var gravid, for et år siden. Svangerskapsboken er vel også den samme som man får utdelt på første kontroll hos lege og jordmor. Ihvertfall her:)

Hei!

Når man melder seg inn på Babyverden og registrerer at man er gravid eller har barn, så får man tilsendt nyhetsbrev på mail og man får svangerskapsboken tilsendt (mulig det er noen endringer der akkurat nå, jeg er ikke helt oppdatert)

Om du har registrert deg men ikke lagt inn barn eller svangerskap så får du ikke tilsendt noe.

Velkommen til oss.
Fikk aldri den boken selv om jeg krysset av for at jeg var gravid. Ikke noe stort problem da, fant ut det meste jeg trengte å vite her inne uansett ;)

Back
Topp