Bkno3590872
Første møte med forumet
Lagde meg bruker her på babyverden i går. Når jeg hadde registrert meg kom det opp at jeg skulle bli tilsendt en gave eller noe? Tror kanskje det var bok eller noe, husker ikke, da jeg ble litt stressa. Eller er det jeg som bare surrer? Brukeren ble laget fordi jeg hadde spørsmål om noe, og synes generelt det er ganske interessant å være inne på forumene..
Isåfall, blir denne gaven tilsendt automatisk når man har registrert seg? Har liksom ikke noe interesse av å få en slik gave, da jeg bor hjemme hos mine foreldre og egentlig ikke har noe planer om barn o.l. i nærmeste framtid. Kjenner jeg blir ganske stressa, vil liksom ikke at noe fra babyverden skal dukke opp i postkassa, så begynner de å lure på hvorfor..
Noen som kan svare på dette?
Isåfall, blir denne gaven tilsendt automatisk når man har registrert seg? Har liksom ikke noe interesse av å få en slik gave, da jeg bor hjemme hos mine foreldre og egentlig ikke har noe planer om barn o.l. i nærmeste framtid. Kjenner jeg blir ganske stressa, vil liksom ikke at noe fra babyverden skal dukke opp i postkassa, så begynner de å lure på hvorfor..
Noen som kan svare på dette?