Region/landstreff......?

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Hei snupper!!

Hadde det ikke vært morro å hatt ett treff etter at våre små troll har kommet til verden hvor vi samler hele gjengen enten fra hele landet, i Oslo F.eks Eller samler gjengen som bor sør for T.heim...

Hadde vært morro å få møtt alle sammen[:D] Veit det er andre som har gjort lignende å det har vært fulltreffer! Tenkte bare foreslå tanken nå[;)] Så kan vi jo ta opp temaet når vi nørmer oss slutten av vaggetiden[:D]

vi er 2 som snakka om dette i går - så count me in - håper å få med hele landet da...hadde jo vært så kos å møte dere alle!!![:D]

ORIGINAL: TITTIN72

vi er 2 som snakka om dette i går - så count me in - håper å få med hele landet da...hadde jo vært så kos å møte dere alle!!![:D]

ååå he he MEN da må det jo bare bli sånn... vi tenker på det samme... Wee....[:D][:D][:D]

Ja hele landet hadde vært knall gøy!!!

Hadd vært kjempestas, men tror det kan bli litt langt å reise helt til Oslo.. (ikke at det er så langt fra Bergen med fly da), men jeg har ingen annen tilknytning der borte.. Så viss det blir mer på vestlandet eller nærmere, så er jeg med[:D]

Tenkte Oslo for det er ett knytepunkt med gardermoen hvis hele landet skal være med[:D]

Gjett om jeg ville blitt med på noe slikt[:D] Høres knall ut!

Ja hadde vært knall morro å fått det till!!

Avstemmning hadde sikkert gått ann..men da måtte det vært storbyer som har knytepunkt til flyplasser rundt omkring slik at folk ikke trengr butte fly hundre ganger..hehe.. Så Oslo satte jeg som ett forslag da alle flyplasser går dit [:D]

Back
Topp