Regelmessige kynnere

Jeg har gått med 2cm og delvis moden ihvertfall i en uke nå.. tror det er i gang hver eneste natt, så dabber det av på dagtid.. håper det fører til raskere/lettere fødsel jeg da!

Åh såpass.. Ja forstår det, håper det[emoji1317][emoji1317]

Ååå håper det er starten på riene.
Jeg har gått med maserier i noen dager nå. Tror ikke det skjer noe på en stund, dessverre

Har det skjedd noe mer?

Nei det gav seg utover dagen i går.. Kom tilbake i dag tidlig med 5 min mellomrom en laang stund for så å gi seg[emoji848] Kjenner det er en del som skjer der nede, kanskje bare modning eller hodet som fester seg.. Jeg vet ikke‍♀️

Nei det gav seg utover dagen i går.. Kom tilbake i dag tidlig med 5 min mellomrom en laang stund for så å gi seg[emoji848] Kjenner det er en del som skjer der nede, kanskje bare modning eller hodet som fester seg.. Jeg vet ikke‍♀️
Ja ikkje gått å si. Eg går som sagt så lenge allerede med sånn mas og ingen ting skjer [emoji58] det er slitsomt både fysisk og psykisk [emoji37]

Ja ikkje gått å si. Eg går som sagt så lenge allerede med sånn mas og ingen ting skjer [emoji58] det er slitsomt både fysisk og psykisk [emoji37]

Nei det er veldig irriterende faktisk, kjenner jeg plutselig får et håp og da blir ventetiden så lang når det ikke skjer noe :P Nå har jeg noen dager igjen før jeg ønsker å føde da.. Kan tenke meg hvordan det er å ha tegn leenge før det skjer noe[emoji28] Frustrerende.

Back
Topp