Har hatt regelmessige kynnere ca hvert 4-6 min siden jeg våknet. Er det normalt? Aldri hatt så hyppig før..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som veldig tidlig fødsel [emoji4]
De kan avta og de kan bli til rier. Ikke enkelt å vite. Lykke til [emoji4][emoji33] En uke for tidlig enda.. De er ikke vonde altså men heele tiden med 2-3 min varighet[emoji848]
Har hatt det lenge. Nåken dager er det heile dag nåken dager mindre.... Ingen fødsel her tross alle tegn
[emoji37]
De kan avta og de kan bli til rier. Ikke enkelt å vite. Lykke til [emoji4]
Du får gå litt rundt og sette/legge deg i forskjellige positurer. Fortsetter det da, skal du ikke se bort ifra at det kan være the real deal. Lykke til!
Jeg hadde kynnere i 7 av 8 timers fødsel. Selv etter vannet var tatt. Såå.. Du får jo vurdere om det er noe på gang.. hihi
Asså snakke om flere veker da [emoji85] så lei dei kynnere og nedpress og stikninger som ikkje blir nåke av....Åja, jeg ante ikke at det kunne komme så ofte! Kjenner også nedpress under kynnerene, nå kommer de hvert 3 min. Blir stressa
Asså snakke om flere veker da [emoji85] så lei dei kynnere og nedpress og stikninger som ikkje blir nåke av....
Haha DET kan diskuteres for den siste timen.. Haha. Ja trodde min siste time var kommet..Oi! Drømmefødsel med andre ord[emoji1][emoji1] Vanskelig å vurdere for en førstegangs, men skal snakke med jordmor snart
Eg ser ikkje lenger på klokka siden eg gå med kynnere så mykje.Hadde du kynnere regelmessige med bare minutters mellomrom om i flere uker?
Haha DET kan diskuteres for den siste timen.. Haha. Ja trodde min siste time var kommet..
Ja det er vanskelig å vite hva som er hva. Tilogmed for hver fødsel. Hehe
Har gått sånn lenge, desverre. Noen dager regelmessig, andre dager kommer de og går.. du kan selvfølgelig be om en sjekk på føden, kan hende de er litt effektive?
Å så demotiverende,, håper i det minste at de gjør meg moden[emoji28]