Regelmessige kynnere

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Har hatt regelmessige kynnere ca hvert 4-6 min siden jeg våknet. Er det normalt? Aldri hatt så hyppig før..

Har hatt det lenge. Nåken dager er det heile dag nåken dager mindre.... Ingen fødsel her tross alle tegn
[emoji37]

Har hatt det lenge. Nåken dager er det heile dag nåken dager mindre.... Ingen fødsel her tross alle tegn
[emoji37]

Åja, jeg ante ikke at det kunne komme så ofte! Kjenner også nedpress under kynnerene, nå kommer de hvert 3 min. Blir stressa :P

Du får gå litt rundt og sette/legge deg i forskjellige positurer. Fortsetter det da, skal du ikke se bort ifra at det kan være the real deal. Lykke til!

Jeg hadde kynnere i 7 av 8 timers fødsel. Selv etter vannet var tatt. Såå.. Du får jo vurdere om det er noe på gang.. hihi

Har kynnere med 2 minutters mellomrom som varer ett minutt. Har problemer med å puste mens de holder på, det er ikke fordi de er vonde, det er bare ubehagelig å puste. Sånn har de holdt på i en uke snart :shifty:

Jeg hadde kynnere i 7 av 8 timers fødsel. Selv etter vannet var tatt. Såå.. Du får jo vurdere om det er noe på gang.. hihi

Oi! Drømmefødsel med andre ord[emoji1][emoji1] Vanskelig å vurdere for en førstegangs, men skal snakke med jordmor snart :-)

Oi! Drømmefødsel med andre ord[emoji1][emoji1] Vanskelig å vurdere for en førstegangs, men skal snakke med jordmor snart :)
Haha DET kan diskuteres for den siste timen.. Haha. Ja trodde min siste time var kommet..

Ja det er vanskelig å vite hva som er hva. Tilogmed for hver fødsel. Hehe

Har gått sånn lenge, desverre. Noen dager regelmessig, andre dager kommer de og går.. du kan selvfølgelig be om en sjekk på føden, kan hende de er litt effektive?

Har gått sånn lenge, desverre. Noen dager regelmessig, andre dager kommer de og går.. du kan selvfølgelig be om en sjekk på føden, kan hende de er litt effektive?

Å så demotiverende,, håper i det minste at de gjør meg moden[emoji28]

Å så demotiverende,, håper i det minste at de gjør meg moden[emoji28]

Jeg har gått med 2cm og delvis moden ihvertfall i en uke nå.. tror det er i gang hver eneste natt, så dabber det av på dagtid.. håper det fører til raskere/lettere fødsel jeg da!

Back
Topp