Regelmessige kynnere...

Ja ho er pent nødt til å holde seg inne i mange mange uker til... Hadde ca 5,5cm forrige uke og nå er den 3cm. Så om det ikke kommer flere rier går det jo fint! Er jo ikke faretruende kort akkurat.

Min er 2-2,5, men har forkortet seg fra 3,5 så må også ta det veeeldig med ro. Har sofatjeneste, men nå var jo min nede i 1,5 cm i uke 23.

Du får ikke lov og føde før meg uansett, enkelt og greit!! :p

Samme dag da kanskje? DET hadde vært genialt:-)

oi Ja men da får du være flink til å¨ruge å da det med ro :D
Håper det ikke skjer flere ganger.
Skal selv måle livmorhalsen i uke 30, har hatt en del kynnere hittil.
Så håper den holder seg å at det ikke blir samme som sist gang. ukult å ha sengepåbud.

Være flink å ruge du nå :D

Samme dag da kanskje? DET hadde vært genialt:)

Kan til NØD godta samme dag :p Hehe ;) Hadde vært fantastisk det! Da må vi bare kordinere så vi havner på samme sjukehus. Om jeg velger ditt sjukehus og ender opp uten smertestillende så skal du få høre det :p

oi Ja men da får du være flink til å¨ruge å da det med ro :D
Håper det ikke skjer flere ganger.
Skal selv måle livmorhalsen i uke 30, har hatt en del kynnere hittil.
Så håper den holder seg å at det ikke blir samme som sist gang. ukult å ha sengepåbud.

Være flink å ruge du nå :D

Ja her skal det virkelig ruges!! Skal måle livmorhalsen hver uke en tid fremover. Så da ser jeg jo fort om jeg trenger å bekymre meg.. Dagene frem til mandag blir nok verst. Kjenner jeg får nerver hver gang magen strammer seg nå!

Vi får håpe vi går til uke 37! Det hadde vært perfekt! :-)

Oida, håper det roer seg og at dette kom av en eller annen "ytre" påvirkning.. Hold deg i ro og kom deg til uke 37 minst :)

Ååå, det var ikke noe bra, da må du virkelig ta det med ro framover..

Back
Topp