Regelmessig mensen

Sniker fra oktober forumet, når fikk dere tilbake regelmessig mensn? :)
Ikke fått regelmessig enda denne gangen. Med med første fikk jeg mensen etter 11 uker (nå også faktisk), og den ble regelmessig med en gang, selv om jeg fullammet.
 
Jeg har ikke fått mens enda :-O Ikke antydning engang. Men har flere ganger menssmerter, så jeg tror den skal komme.
 
Fikk første mens for 2 uker siden, da var lille 6 mnd. Nå merker jeg at eggløsning er på gang igjen, så det ser ut som det er regelmessig allerede. :)
 
Med første fikk jeg regelmessig mens etter 3 mnd, selv om jeg fullammet. Nå kom den etter 6 mnd, fullammer denne ganga også. Vet ikke om det er regelmessig enda da jeg fikk det for første gang for snart to uker siden.
 
Fikk den tilbake på lillebrors 5mnddag, ikke fått den igjen ennå.
 
Fikk den etter 3mnd. Ikke regelmessig da. Vet ikke om den har blitt det nå. Litt over 4uker mellom forrige mens. Fullammer.
Forrige gang fikk jeg også mens etter 3mnd. Ganske regelmessig med det samme. Fullamma da også.
 
Fikk mensen igjen 13 juli, og er her er det ikke regelmessig. Ikke fått mensen igjen etter da :cool:

Jeg har pcos, så kan vel regne med at den er litt forsinket, men før graviditeten var den regelmessig :cool:
 
Fikk spiral etter 4 mnd, så fikk noen blødninger i den forbindelse, men hadde ikke merket noe før det.
 
Back
Topp